Veselības apdrošināšana


Kā rīkoties, ja medicīniskos pakalpojumus saņem kādā no AAS BALTA līgumorganizācijām?

  • Pirms pakalpojuma saņemšanas BALTA līgumorganizācijā uzrādi savu veselības apdrošināšanas karti un personu apliecinošu dokumentu (pasi, autovadītāja vai dzimšanas apliecību)
  • Ja Tava veselības apdrošināšanas polise sedz šo pakalpojumu un pakalpojums ir iekļauts apmaksājamo sarakstā, to saņemot, Tev savi līdzekļi nav jāiegulda
  • Ja Tava veselības apdrošināšanas polise sedz šo pakalpojumu un pakalpojums nav iekļauts apmaksājamo sarakstā, to saņemot, Tev jānorēķinās no saviem līdzekļiem, un piesaki atlīdzību, iesniedzot samaksu apliecinošus un medicīniskos dokumentus BALTA

Ieteikumi un norādījumi:

  • Iepazīsties ar BALTA līgumorganizāciju sarakstu
  • Pakalpojumus var saņemt tikai apdrošinātā persona
  • Neparaksti tukšus vai daļēji aizpildītus ārstniecisko pakalpojumu talonus, pārbaudi ierakstīto informāciju un pakalpojuma summu

Kā rīkoties, ja medicīniskos un ārstniecības pakalpojumus saņem iestādē, kas nav BALTA līgumorganizāciju sarakstā?

  • Pārliecinies, vai izvēlētā ārstniecības iestāde ir reģistrēta LR Ārstniecības iestāžu un sertifikācijas reģistrā
  • Par saņemto pakalpojumu norēķinies no personīgiem līdzekļiem un piesaki atlīdzību, iesniedzot samaksu apliecinošus un medicīniskos dokumentus BALTA

Kā rīkoties, ja nozaudēta veselības apdrošināšanas karte?

Ja nozaudēta veselības apdrošināšanas karte, tiklīdz iespējams, vērsies sava uzņēmuma personāldaļā vai pie cilvēka, kas Tavā uzņēmumā ir atbildīgs par veselības apdrošināšanu. Pamatojoties uz rakstisku iesniegumu, BALTA izsniegs kartes dublikātu bez papildu samaksas, bet nozaudētā karte tiks uzskatīta par nederīgu.

Kur saņemt informāciju?

Informāciju par konkrētu medicīnisko pakalpojumu apmaksu vai limita atlikumu var saņemt, zvanot pa tālruni 67522275.

Informācija par atlīdzību piešķiršanas un saņemšanas gaitu – pa tālruni 67500175.