Balta: interneta mājas lapas arvien nozīmīgāks rīks klientu ērtībām

Lai pieteiktos BALTA jaunumu saņemšanai e-pastā, ierakstiet adresi

Līdz ar vispārējo modernizāciju un interneta lietošanas pieaugumu apdrošinātāju mājas lapas kļūst par arvien nozīmīgāku pārdošanas un atlīdzību pieteikšanas rīku, ļaujot klientiem taupīt laiku un ērti atrisināt savas vajadzības. Latvijā lielākās apdrošināšanas sabiedrības „Balta” dati rāda, ka klienti īpaši iecienījuši OCTA un ceļojumu apdrošināšanas iegādi, kā arī veselības apdrošināšanas atlīdzību pieteikšanu apdrošinātāja mājas lapā.

Atlīdzību pieteikšana

Internetam kļūstot arvien pieejamākam, vieglu, ērtu komunikāciju un laika taupīšanu novērtē arī „Baltas” klienti - visvairāk to atzīmē veselības apdrošināšanas atlīdzību pieteicēji. Teju gada laikā pieteikto atlīdzību skaits veselības apdrošināšanā ir pieaudzis par 43 procentiem. Atlīdzību pieteikumu iesniegšana mājas lapā ir iespējama arī citos produktos – KASKO, īpašumu un negadījumu apdrošināšanā, taču šo iespēju klienti izmantot daudz retāk, jo izvēlas personīgu kontaktu ar apdrošināšanas pārstāvi.

„Izņemot atlīdzības pieteikšanu veselības apdrošināšanā, kas klientiem šķiet ierastāka, citos atlīdzību gadījumos cilvēki to uztver kā sarežģītāku procedūru - vēlas precizēt zaudējumu novērtēšanas un atlīdzības izmaksas kārtību. Atlīdzību pieteikšanas gaitā klientiem parasti rodas vairāk jautājumu, kurus ērtāk šķiet noskaidrot telefoniski,” skaidro apdrošināšanas sabiedrības „Balta” atlīdzību direktors Ingus Savickis.

Polišu iegāde

„Baltas” interneta veikalā klienti visbiežāk izvēlas iegādāties OCTA un ceļojumu apdrošināšanu. Zīmīgi, ka šogad pieprasījums pēc ceļojumu apdrošināšanas, salīdzinot ar pagājušo gadu, ir pieaudzis par aptuveni 25 procentiem, kas apmēram atbilst arī kopējai šī gada tendencei ceļot biežāk. Šogad pieaugusi arī interese par KASKO un īpašuma apdrošināšanas produktu iegādi, taču joprojām tikai neliels cilvēku skaits šos produktus pērk internetā, jo izjūt nepieciešamību pēc pārdevēja konsultācijas.

Zīmīgu tendenci uzrāda „Baltas” interneta lapas apmeklētāju dati – tie rāda, ka produktu iegādei un atlīdzību pieteikšanai klienti sāk aktīvi izmantot ne tikai ierastas ierīces – datorus, bet arī mobilos telefonus. Salīdzinot ar iepriekšējiem periodiem, produktu pircēju, izmantojot mobilos telefonus, skaits ir pat trīskāršojies.

Savukārt, norēķinoties par apdrošināšanas pakalpojumiem, „Baltas” klienti visbiežāk izvēlas maksāt ar bankas karti, nevis izmantojot internetbankas pakalpojumus.

Mājas lapa – klientu ērtībai

Atvieglojot un padarot ērtāku klienta saskarsmi ar „Baltu”, uzņēmums arvien uzlabo un papildina gan apdrošināšanas pakalpojumu iegādi, gan atlīdzību pieteikšanas procesu, piemēram, klienti jau ir novērtējuši ērtības, ko dod iespēja pieteikt atlīdzību pa tālruni. Tāpat mājas lapu ikviens var izmantot arī citiem mērķiem, piemēram, lai nosūtītu savus komentārus vai ieteikumus uzlabojumiem, plašāk iepazīties ar piedāvātiem apdrošināšanas produktiem vai arī atrast sev tuvāko BALTA klientu apkalpošanas centru. Savukārt interneta veikalā ir iespēja pieteikties arī OCTA atgādinājumam, saņemot informāciju uz e-pastu, kad esošā polise tuvosies termiņa beigām. Turklāt šī funkcija ir pieejama visiem apmeklētājiem, ne tikai esošajiem klientiem.

Lai gan saskarsme ar klientu kļūst arvien virtuālāka, „Balta” lielu uzmanību pievērš arī personiskam kontaktam. Kā liecina „Data Serviss” un „Baltas” veiktais pētījums šī gada martā, no visām apdrošināšanas kompānijām „Baltas” serviss tiek novērtēts daudz augstāk nekā vidēji nozares kompānijas, atzīmējot uzņēmuma vieglo pieejamību, labo apkalpošanu un ērtus pakalpojumus internetā.

Par apdrošinātāju „Balta”

Saskaņā ar AAS „Balta” veikto aprēķinu, kas balstīts uz FKTK, Lietuvas Apdrošināšanas uzraudzības komisijas, Igaunijas statistikas departamenta un apdrošinātāju gada pārskatu datiem, AAS „Balta” ir apdrošināšanas tirgus līderis Latvijā.

Iedzīvotāju aptaujās iedzīvotāji desmit gadus novērtējuši „Baltu” kā godīgāko apdrošinātāju, liecina LETA un SKDS veiktā aptauja.

AAS "Balta ietilpst „RSA Insurance Group”, kas ir viena no pasaulē vadošajām starptautiskajām apdrošināšanas grupām ar 300 gadu pieredzi. Tā piedāvā apdrošināšanu gandrīz 140 valstīs. Grupas uzņēmumos strādā aptuveni 23 tūkstoši darbinieku. 2011. gadā uzņēmums apdrošināšanas prēmijās parakstījis 8,1 miljardu mārciņu. Plašāka informācija internetā http://www.rsagroup.com.

Papildu informācija:

Ilze Rassa
„Balta” Komunikācijas vadītāja
Tel.: 2 6456444
E-pasts: ilze.rassa@balta.lv

Inga Bite
„P.R.A.E. Sabiedriskās attiecības”
Tel.: 2 8626761
E-pasts: inga.bite@prae.lv

Atpakaļ