Ierosinājumi un atsauksmes

 

Stāsti! Iesaki! Uzlabo!

„Mēs ticam, ka godīgs un atklāts dialogs ir labākais attiecību modelis ar klientiem un sadarbības partneriem. Uzņēmums, kas uzklausa atgriezenisko saiti un mācās no pieredzes, spēs augt un attīstīt klientam patīkamāko servisu!”
BALTA valdes priekšsēdētājs Bogdans Benčaks

Izvēlies sev ērtāko veidu uzslavu, sūdzību vai ierosinājumu iesniegšanai:

  • Zvani uz BALTA atsauksmju tālruni: 67 035 090
  • Aizpildi formu tiešsaistē
  • Iesniedz rakstisku atsauksmi kādā no BALTA klientu apkalpošanas vietām visā Latvijā vai nosūti to BALTA Centrālajam birojam, Raunas iela 10/12, Rīga, LV1039.

Rakstiskajā atsauksmē lūdzu norādi pēc iespējas detalizētāku informāciju, ieskaitot savu kontaktinformāciju. BALTA apņemas uz rakstiski saņemtajām sūdzībām atbildēt 15 darba dienu laikā.

  • Sazinies ar BALTA sociālo tīklu vietnēs

       BALTA apdrošināšana    @AASBALTA   BALTA apdrošināšana



Apdrošināšanas sabiedrību uzraudzību veic Finanšu un kapitāla tirgus komisija www.fktk.lv
Ar apdrošināšanas jautājumiem saistītos strīdus izskata:
•    Latvijas apdrošinātāju asociācijas Ombuds- www.laa.lv
•    LTAB (par OCTA apdrošināšanas veidu)- www.ltab.lv