Kur un kā saņemt pakalpojumus?

Kur un kā var saņemt ārstnieciskos vai sporta pakalpojumus, iegādāties medikamentus vai optiku?

  • Ārstnieciskos pakalpojumus Tu vari saņemt ārstniecības iestādēs, kas ir reģistrētas LR ārstniecības iestāžu un sertifikācijas reģistrā.
  • Sporta pakalpojumus – iestādēs, kas ir sporta pakalpojumu sniedzējas (sporta klubi, fitnesa centri u. tml.).
  • Medikamentus iegādājies aptiekās.
  • Optiku – optikas veikalos.

Ārstniecisko pakalpojumu samaksas kārtība

  • Ja ārstnieciskos pakalpojumus Tu saņem BALTA līgumorganizācijās un tie ir iekļauti apmaksājamo pakalpojumu sarakstā.
    Šajā gadījumā saskaņā ar Tavas veselības apdrošināšanas polises noteikumiem pakalpojumu apmaksā BALTA. Lai saņemtu pakalpojumus, Tev ir jāuzrāda veselības apdrošināšanas karte un personu apliecinošs dokuments (pase vai personas apliecība (ID karte)).

  • Ja ārstnieciskos pakalpojumus Tu saņem BALTA līgumorganizācijās un tie nav iekļauti apmaksājamo pakalpojumu sarakstā.
    Par pakalpojumu ārstniecības iestādē ir jānorēķinās Tev. Pēc tam saskaņā ar Tavas veselības apdrošināšanas polises nosacījumiem un apmaksājamās summas apmēriem BALTA izmaksā Tev atlīdzību par saņemtajiem pakalpojumiem.

  • Ja ārstnieciskos pakalpojumus Tu saņem citās ārstniecības iestādēs.
    Par pakalpojumu ārstniecības iestādē ir jānorēķinās Tev. Pēc tam saskaņā ar Tavas veselības apdrošināšanas polises nosacījumiem un apmaksājamās summas apmēriem BALTA izmaksā Tev atlīdzību par saņemtajiem pakalpojumiem.

Ņem vērā!

  • Pirms pakalpojuma saņemšanas pārliecinies, vai šis pakalpojums ir iekļauts Tavos veselības apdrošināšanas noteikumos kā apmaksājams. Ja Tev par to ir šaubas, sazinies ar BALTA pa tālruni 67 500 175.
  • Ja pieteikumu aizpildīsi internetā un būs iesniegta nepieciešamā informācija, lēmumu par atlīdzību pieņemsim 2 darbdienu laikā. Pārējos gadījumos – ne vēlāk kā 7 darbdienu laikā no pieteikuma saņemšanas brīža.
  • Apdrošināšanas atlīdzību var pieteikt apdrošināšanas polises darbības laikā un līdz pat 30 dienām pēc polises derīguma termiņa beigām.
Klientu apkalpošanas vietas un sadarbības autoservisi

Nepieciešama palīdzība vai atbilde uz jautājumu?
Mūsu speciālisti palīdzēs un sniegs atbildi pēc iespējas ātrāk - ne vēlāk kā 2 darba dienu laikā. 

Informācija par citiem saziņas veidiem un atsauksmju apstrādi atrodama šeit.

Datnes izmērs nedrīkst pārsniegt 10 MB.
Atļautie datņu veidi: gif jpg jpeg png txt rtf html pdf doc docx odt xls xlsx ods zip csv htm edoc.

Nepieciešama palīdzība vai atbilde uz jautājumu?
Mūsu speciālisti palīdzēs un sniegs atbildi pēc iespējas ātrāk - ne vēlāk kā 2 darba dienu laikā. 

Informācija par citiem saziņas veidiem un atsauksmju apstrādi atrodama šeit.

  • Karte Saraksts

    Sazinies ar mums izmantojot WhatsApp, darba dienās no 8:00 – 18:00.

    Spied šeit vai pievieno tālruņa numuru +371 275 222 75 saviem kontaktiem.

    Plašsaziņas līdzekļu pārstāvjus aicinām sazināties ar BALTA komunikācijas vadītāju:

    Līna Lisnere
    E-pasts: lina.lisnere@balta.lv