“Tele2” piedāvā apdrošināt telefonu un datoru pret zādzībām un bojājumiem

29.05.2013

No šodienas, 28.maija, vadošais mobilo sakaru operators “Tele2” sadarbībā ar lielāko apdrošināšanas sabiedrību BALTA sāk piedāvāt Latvijā līdz šim nebijušu pakalpojumu – mobilo telefonu un datoru apdrošināšanu. Tādējādi tagad iedzīvotāji var sevi pasargāt no finansiāliem zaudējumiem un neparedzētiem papildu izdevumiem, ja telefons vai dators tiek nozagts, nolaupīts, netīšām daļēji vai pilnībā bojāts. Tāpat apdrošināšana būs spēkā gadījumos, ja ierīcei bojājumi radīsies bērna nepārdomātas rīcības vai trešo personu ļaunprātīgas dēļ, kā arī dzīvnieku darbības rezultātā.



“Tele2” dati liecina, ka vidēji mēnesī 1400 mobilie telefoni tiek nodoti remontā, 550 – netīšām nozaudēti vai nozagti, savukārt 50 ir neremontējami mitruma vai trieciena rezultātā. Attiecīgi trim mobilajiem operatoriem kopumā šie statistikas dati varētu būt vairāk nekā divas reizes lielāki. Valsts policijas dati liecina, ka šogad pirmajos četros mēnešos Rīgas reģionā dažādos noziedzīgos veidos ļaundari ir ieguvuši 602 mobilos tālruņus, no kuriem 457 tālruņi tikuši nozagti, savukārt 115 tālruņi – nolaupīti. Ja atsevišķi izdala tikai tā saucamās ielu laupīšanas, kad noziedznieks uz ielas garāmgājējam atņemt viņa mantu, tad 90% šādos gadījumos laupītāji saviem upuriem atņem mobilos tālruņus.

“Tele2” komercdirektors Jānis Spoģis: “Mūsu veiktā aptauja liecina, ka katrs septītais iedzīvotājs neiegādājas jaunāku viedtelefonu vai planšetdatoru, jo baidās, ka tas netīšām saplīsīs, tiks pazaudēts vai to nozags. Šīs bailes ir saprotamas, jo viedtelefoni un planšetdatori ir finansiāli vērtīgi un kā mūsu ikdienas sabiedrotie tiek lietoti daudz intensīvāk, līdz ar to palielinās arī iespējamība tos netīšām sabojāt, zaudēt vai pat ciest no zagļu uzbrukuma. Priecājamies, ka tagad gan vairāk nekā miljonam “Tele2” un “Zelta Zivtiņa” klientu, gan citu operatoru klientiem varam piedāvāt jau pasaulē atzītu pakalpojumu – mobilo telefonu un datoru apdrošināšanu!”

“Tādas modernās ierīces kā mobilie telefoni un planšetdatori ir kļuvušas par neatņemamu mūsu ikdienas sastāvdaļu, tāpēc šo ierīču apdrošināšana kļūst līdzvērtīga tik ierastām lietām kā mājokļa apdrošināšana un KASKO, kā to varam jau novērot Eiropā un citur pasaulē. Apdrošināšanas galvenā priekšrocība ir iespēja sevi pasargāt, ja pirmā gada laikā pēc ierīces iegādāšanās nākas piedzīvot tādu negadījumu, ko neparedz segt ierīces ražotāja garantija. Arī iestājoties apdrošināšanas gadījumam, ražotāja garantija saglabājas, jo remonts tiek veikts pie sertificētiem partneriem,” skaidro BALTA korporatīvo partneru pārvaldes vadītājs Kaspars Lukačovs.



Bez apdrošināšanas telefonu un datoru lietotājs var paļauties uz ražotāja sniegto garantiju tikai gadījumā, ja tiks konstatēts defekts, kuru sedz garantija (pamatā tie ir rūpnieciski defekti ierīces programmatūrā vai aparatūrā). Tādējādi izdevumus par netīšu ierīces sabojāšanu (piemēram, tās apliešana ar kafiju vai nokrišana uz asfalta) un ierīces pilnīgu bojāeju (piemēram, tai iekrītot upē vai tiekot nozagtai) būs jāsedz pašam īpašniekam. Turklāt lielākā daļa iedzīvotāju iegādājas telefonus un datorus uz nomaksu, kas nozīmē to, ka ierīces nozagšanas vai bojāejas gadījumā cilvēkam ir jāturpina par to maksāt, jo līgumsaistības saglabājas, un vēl jāiegulda neparedzēti līdzekļi jauna telefona vai datora iegādei – pārsvarā cilvēks vairāk nevarēs finansiāli atļauties iegādāties līdzvērtīgu telefonu vai datoru zaudētajai ierīcei.

Ņemot to vērā, “Tele2” sadarbībā ar BALTA piedāvā apdrošināt telefonu vai datoru, tā iegādes brīdī izvēloties starp diviem segumiem – tikai bojājumiem vai bojājumiem un pilnīgam zudumam (zādzība un bojāeja). Ja ražotāja garantija nedarbosies, tad bojājuma gadījumā klientam tiks apmaksātas remonta izmaksas un klienta paša risks būs 15% apmērā no remonta izmaksām (ne mazāk kā 20 Ls). Ja remonta izmaksas pārsniegs 70% no tajā brīdī jaunas identiskas ierīces aktuālās cenas, tad apdrošinātājs nodrošinās ar tāda paša modeļa jaunu ierīci. Ja ierīce būs pilnīgi bojāta vieglas neuzmanības dēļ vai nejauši zudusi, tad klients saņems tāda pašā modeļa jaunu datoru vai telefonu un klienta pašrisks būs 50% apmērā no tajā brīdī aktuālās ierīces cenas. Savukārt zādzības un laupīšanas gadījumā klientam ir jāvēršas policijā un jāsaņem izziņa, kuru uzrādot  klients varēs saņemt tādu paša modeļa jaunu telefonu vai datoru, klienta pašrisks esot 15% apmērā no ierīces tajā brīdī aktuālās cenas. Apdrošināšana nedarbosies gadījumos, ja ierīce būs cietusi tā īpašnieka rupjas neuzmanības vai nolūka dēļ un tiks izmantota pretrunā ar ražotāja noteiktajiem lietošanas mērķiem, kā arī dabisko nolietojumu.

Polise būs spēkā 12 mēnešus, un tās cena tiks noteikta pēc ierīces vērtības, minimālā summa – 12 lati. Telefonu vai datoru kopā ar apdrošināšanu var iegādāties ikvienā no 43 “Tele2” klientu apkalpošanas centriem 21 pilsētā. Lai pieteiktu telefona vai datora atlīdzību, klientam jāzvana pa telefonu 675 333 75. 

“Tele2” paredz, ka apdrošināšana gūs īpašu atzinību to iedzīvotāju vidū, kuri iegādāsies planšetdatorus, piezīmjdatorus un vidējas un augstas klases viedtelefonus. Pēc “Tele2” aplēsēm Latvijā jau 25% jeb 500 000 iedzīvotāju lieto viedtelefonus, savukārt planšetdatoru lietotāju skaits sasniedzis 72 000 jeb 4% no iedzīvotāju skaita. Arī Latvijā planšetdatori un viedtelefoni no ekskluzīviem produktiem kļūst par plaša patēriņa preci, kuru lietotāju skaits turpinās būtiski pieaugt arī nākamo gadu laikā.

“Tele2” ir pirmais mobilo sakaru operators Latvijā, kas piedāvā apdrošināšanas pakalpojumus. Jau pērn “Tele2” sadarbībā ar BALTA sāka piedāvāt jaunu pakalpojumu – ceļojuma apdrošināšanu īsziņā, līdz ar to pirmo reizi ceļotājiem, sūtot īsziņu, kļuva iespējams apdrošināties pat pēc izbraukšanas no savas mītnes zemes.

Mobilo tālruņu zādzību un laupīšanu īpatnības aprakstītas šeit

Par “Tele2”

“Tele2” ir vadošais mobilo sakaru operators balss klientu skaita ziņā Latvijā, 2013.gada 1.ceturksni noslēdzot ar 1040311 klientiem. Kopš “Tele2” dibināšanas kapitālieguldījumi sasnieguši 161 miljonu latu, nodrošinot sakaru tīkla pārklājumu 99% iedzīvotāju un ātrgaitas mobilo internetu – 93% iedzīvotāju. Šogad pabeidzot daudzmiljonu sakaru tīkla modernizācijas projektu, “Tele2” piedāvās kvalitatīvāko balss pārraidi un vēl ātrāku mobilo internetu ar ievērojami plašāku pārklājumu.
“Tele2” ir viens no iekārojamākajiem darba devējiem Latvijā (TNS Latvia), kā arī saskaņā ar “Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas” mērījumiem nodrošina ātrāko mobilo internetu visvairāk vietās Latvijā.

“Tele2” ir “Tele2 AB” grupas uzņēmums, kas ir viens no straujāk augušajiem telekomunikāciju uzņēmumiem Eiropā, piedāvājot fiksēto un mobilo sakaru, telefonijas, datu pārraides, kabeļtelevīzijas un satura pakalpojumus. “Tele2 AB” ir 16 miljoni klientu 10 valstīs.

Par apdrošinātāju BALTA

Saskaņā ar BALTA veikto aprēķinu, kas balstīts uz FKTK, Lietuvas Apdrošināšanas uzraudzības komisijas, Igaunijas statistikas departamenta un apdrošinātāju gada pārskatu datiem, BALTA ir nedzīvības apdrošināšanas tirgus līderis Latvijā. Iedzīvotāju aptaujās iedzīvotāji desmit gadus novērtējuši BALTA kā godīgāko apdrošinātāju, liecina “LETA” un “SKDS” veiktā aptauja.

BALTA ietilpst „RSA Insurance Group”, kas ir viena no pasaulē vadošajām starptautiskajām apdrošināšanas grupām ar 300 gadu pieredzi. Tā piedāvā apdrošināšanu gandrīz 140 valstīs. Grupas uzņēmumos strādā vairāk nekā 23 tūkstoši darbinieku. 2012.gadā tā apdrošināšanas prēmijās parakstīja 8,4 miljardu mārciņu. Plašāka informācija internetā http://www.rsagroup.com.

Papildu informācija:
 
Egita Māliņa
“Tele2” sabiedrisko attiecību konsultante
Tel.: +371 26494030
E-pasts: egita.malina@hkstrategies.com

Ilze Rassa
BALTA Komunikācijas vadītāja
Tel.: +371 26456444
E-pasts: ilze.rassa@balta.lv

Atpakaļ

Sazinies ar mums

Nepieciešama palīdzība vai atbilde uz jautājumu?
Mūsu speciālisti palīdzēs un sniegs atbildi pēc iespējas ātrāk - ne vēlāk kā 2 darba dienu laikā. 

Informācija par citiem saziņas veidiem un atsauksmju apstrādi atrodama šeit.

Datnes izmērs nedrīkst pārsniegt 10 MB.
Atļautie datņu veidi: gif jpg jpeg png txt rtf html pdf doc docx odt xls xlsx ods zip csv htm edoc.

Nepieciešama palīdzība vai atbilde uz jautājumu?
Mūsu speciālisti palīdzēs un sniegs atbildi pēc iespējas ātrāk - ne vēlāk kā 2 darba dienu laikā. 

Informācija par citiem saziņas veidiem un atsauksmju apstrādi atrodama šeit.

  • Karte Saraksts

    Sazinies ar mums izmantojot WhatsApp,
    darba dienās no 8:00 – 18:00, pirms tam pievienojot tālruņa numuru +371 275 222 75 saviem kontaktiem.

    Plašsaziņas līdzekļu pārstāvjus aicinām sazināties ar BALTA komunikācijas vadītāju:

    Līna Lisnere
    E-pasts: lina.lisnere@balta.lv