Apdrošināšanas kuriozi – nozog „Rafaello” kastīti un „Chanel Nr.19”, uz polises kritusi govs, kaimiņi neprot lietot kanalizāciju

30.10.2015

 

„Rafaello” kastītes un smaržu „Chanel Nr.19” zādzība, kaimiņi neprot lielot kanalizāciju, meža seska iekļūšana mājoklī caur skursteni, apskādējot mājokļa sienas un izbāzeņus, uz polises paslīdējusi un kritusi govs ar salauztu kāju, nozagtas vīna pudeles un kafijas paciņas – šis visas ir reālas situācijas no apdrošināšanas ikdienas, kas parāda, ikviena diena var nepatīkami pārsteigt un kļūt par nedienu. Lai arī neesam pieraduši latviešiem piedēvēt pozitīvismu, tomēr Latvijas lielākās apdrošināšanas sabiedrības BALTA (PZU grupa) atlīdzību zvanu centra apkopotie klientu izteikumi liecina, ko citu. Latvieši spēj gan pasmieties par sevi, gan par notikušajām ķibelēm. Tāpēc ikviena nediena ātri vien atkal pārvēršas dienā, jo ir pozitīva attieksme un atsaucīgs apdrošinātājs. Pasmaidīsim 1.aprīlī!

 

Kā norāda BALTA apdrošināšanas atlīdzību zvanu centra vadītāja Maija Cvetkova, BALTA klientiem nereti nākas piedzīvot dažādus kuriozus un neparastus negadījumus.Zvanu centra speciālistiem atmiņā palikušas ķibeles ar īpašumu vai dažādām mantām un iedzīvi. Piemēram, kādam klientam esot salūzusi vanna, jo „klients paslīdējis un kritis, vanna salūzusi no trieciena”, citam „tualetē griesti nokrita no mitruma”. Kā izrādās, arī vienkāršas ikdienas situācijās var gadīties sabojāt kādu mantu, piemēram, kāds klients kritis un „paķēris līdzi portatīvo datoru”.

 „Strādājot apdrošināšanā, šķiet, ka mums viss ir zināms un paredzams, taču kurš gan spētu paredzēt sesku skurstenī un tā radītus zaudējumus? Apdrošināšanas joma tik tiešām spēj būt pavisam neparedzama. Katru dienu pieņemot simtiem zvanu, liekas, ka mūs vairs nekas nespēj pārsteigt, taču vienmēr izrādās, ka arī mūsu šķietami paredzamajā ikdienā ir vieta humoram un pozitīvai attieksmei. Tāpēc mūsu darbinieki arvien pieraduši jebkuru negatīvo aspektu pārvērst tā, lai klientam ātri vien pēc negadījumiem paliktu vien atmiņas kā par vienkāršu dzīves gadījumu. Turklāt patīkami, ja klientiem ir veselīga dzīves uztvere un laba humora izjūta visdažādākajās dzīves situācijās,” norāda BALTA apdrošināšanas atlīdzību zvanu centra vadītāja M. Cvetkova.

 Atlīdzību centra vadītāja stāsta, ka dažkārt pat zādzību gadījumi mēdz izbrīnīt. Garnadži uzlauž mājas durvis vai izsit stiklu, taču „nomedī” un līdzi sev aiznes vien neatvērtas „Chanel Nr.19” smaržas, kafijas paciņas, vīna pudeles vai „Rafaello” kastītes.

 Zvanu centra speciālisti stāsta, ka BALTA klientus var uzteikt par tiešām pozitīvu skatījumu uz dzīvi un labu humora izjūtu, stāstot par piedzīvotajiem negadījumiem. Piemēram, „no dušas nāk ūdens ārā, kaimiņi nepareizi lieto kanalizāciju”, „kaimiņi mūs nopludināja – tualetes telpā piekaramie griesti visi ar urīnu, viss tecēja caur lampiņu” vai „meža seskscaur skursteni iekļuva mājās, saskrāpēja sienas un sasmērēja tapetes ar sodrējiem, pie visa vēl tika sabojāti izbāzeņi”.

 Te arī daži piemēri, kuri apliecina klientu spēju būt radošiem un arī pasmieties par sevi:

Zvans uz kontaktu centru, tiek reģistrēta lieta par sistu brūci galvā:

BALTA: Vai brūce gūta galvas matainajā daļā?

-       Nu kā lai Jums saka… agrāk, kādreiz tā bija mana matainā daļa!

 
Zvans uz kontaktu centru:

-      Labdien! Te Jums cilvēks zvana!

 

 Zvans uz kontaktu centru:

-      Labdien! Te nelaimīgi laimīgais zvana!

 

BALTA:Vai Jums vēl ir kādi jautājumi?

-      Jā, kur var saņemt laimi un mīlestību?

 

BALTA:Labdien! Vai Imanta kungs?

-      Nu, kāds es kungs - vecs āzis!

 

BALTA:Personu atlīdzības Saiva, lūdzu!

-      Nu, tā, man uz Jūsu polises ir paslīdējusi un kritusi govs, salauzta kāja!

 

BALTA: Kur devāties pēc pirmās medicīniskās palīdzības?

-       Nodošanas punktā!

 

Zvans uz BALTA kontaktu centru:

-      Sakiet, vai par glupām galvas smadzenēm arī kaut ko var dabūt?

BALTA: Kas noticis?

-       Skapis uz galvas, galva sāp, reibst, viss dulls, domāju iet pie ārsta vai neiet...

BALTA: Ja jūtaties slikti, pie ārsta jādodas neatkarīgi no tā, vai Jums ir vai nav apdrošināšana.

-      Bet izskatās, ka galvā lūzumus neredz, tad jau neko man nemaksās.

BALTA: Bet iespējams, ka Jums ir smadzeņu satricinājums, ja reibst galva? Par galvas smadzeņu satricinājumu pienākas atlīdzība.

-      Bet jautājums ir tāds, vai tajā manā glupā galvā vispār ir smadzenes?

BALTA: Pa telefonu diemžēl nevarēšu atbildēt uz šo jautājumu. Bet vai Jums ir kāds pamats domāt, ka nav?

Smejas abi runātāji.

 

Jāpiebilst, ka klientu pozitīvā attieksme vienmēr palīdz tikt galā ar sarežģītām situācijām - lai arī tās ir neparastas, visi minētie gadījumi tikuši izvērtēti un veiksmīgi atrisināti.

 

Par apdrošinātāju BALTA


Saskaņā ar BALTA veikto aprēķinu, kas balstīts uz FKTK, Lietuvas Apdrošināšanas uzraudzības komisijas, Igaunijas statistikas departamenta un apdrošinātāju gada pārskatu datiem, BALTA ir nedzīvības apdrošināšanas tirgus līderis Latvijā.
Iedzīvotāju aptaujās iedzīvotāji 12 gadus novērtējuši BALTA kā godīgāko apdrošinātāju, liecina LETA un SKDS veiktā aptauja.
BALTA ietilpst PZU GRUPĀ, kas ir viens no līderiem Centrālās un Austrumeiropas apdrošināšanas tirgū. PZU ir uzņēmums ar 200 gadus ilgu pieredzi apdrošināšanā un Polijā lepojas ar vairāk nekā 16 miljonu klientu uzticību. 2013.gadā PZU GRUPA apdrošināšanas prēmijās parakstīja 3,98 miljardus eiro. Plašāka informācija internetā http://www.pzu.pl/relacje-inwestorskie.

Papildu informācija:

Anita Irbīte
BALTA korporatīvās komunikācijas vadītāja
Tel.: +371 26 456 444
E-pasts: anita.irbite@balta.lv

Inga Bite
„P.R.A.E. Sabiedriskās attiecības”
Tel.:+371 28 626761
E-pasts: inga.bite@prae.lv

Atpakaļ

Sazinies ar mums

Klientu apkalpošanas vietas un sadarbības autoservisi

Nepieciešama palīdzība vai atbilde uz jautājumu? Mūsu speciālisti palīdzēs un sniegs atbildi pēc iespējas ātrāk. Informācija par citiem saziņas veidiem un atsauksmju apstrādi atrodama šeit.

Datnes izmērs nedrīkst pārsniegt 10 MB.
Atļautie datņu veidi: gif jpg jpeg png txt rtf html pdf doc docx odt xls xlsx ods zip csv htm edoc.

Nepieciešama palīdzība vai atbilde uz jautājumu?Mūsu speciālisti palīdzēs un sniegs atbildi pēc iespējas ātrāk - ne vēlāk kā 2 darba dienu laikā. Informācija par citiem saziņas veidiem un atsauksmju apstrādi atrodama šeit.

  • Karte Saraksts

    Sazinies ar mums izmantojot WhatsApp, darba dienās no 8:00 – 18:00.

    Spied šeit vai pievieno tālruņa numuru +371 275 222 75 saviem kontaktiem.

    Ja noticis negadījums, izsauc palīdzību uz ceļa spiežot šeit.
    Palīdzību uz ceļa vēl joprojām varēsi pieteikt arī zvanot 675 333 75

    *Pārliecinies, ka Tavā auto apdrošināšanas polisē ir iekļauts risks “Palīdzība uz ceļa”.