Biežāk uzdotie jautājumi par KASKO polisi

Vai ir kādi ierobežojumi KASKO polises iegādei?

KASKO polise ir pieejama transportlīdzekļiem, kas ir jaunāki par 20 gadiem. Apdrošināšanas nosacījumus sporta vai ekskluzīviem transportlīdzekļiem ir iespējams saskaņot individuāli.

Kādām drošības sistēmām ir jābūt automašīnā, lai iegādātos KASKO polisi?

KASKO polises iegādei vairumam automašīnu pietiek, lai tās būtu aprīkotas ar skaņas signalizāciju un imobilaizeru, kas var būt iebūvēts jau rūpnīcā. Tāpat automašīnai ir jābūt diviem atslēgu komplektiem. Ja auto marka ir iecienīta autozagļu aprindās, apdrošinātājs var lūgt uzstādīt papildu pretaizdzīšanas iekārtas (bieži vien par zemākām cenām sadarbības partneru servisos). Par šādu nepieciešamību KASKO polises pārdevējs Tevi informēs līguma slēgšanas gaitā. Iesakām iepazīties ar auto zādzību tendencēm šeit.

Vai palīdzība uz ceļa darbosies arī tad, ja manam transportlīdzeklim gadījusies pavisam ikdienišķa problēma, piemēram, beigusies degviela vai plīsusi riepa?

Jā, arī šādos gadījumos darbosies palīdzība uz ceļa. Ik reizi, kad ar Tavu transportlīdzekli, kam ir BALTA KASKO polise ar palīdzības uz ceļa segumu, ir gadījusies ķibele, piedaloties ceļu satiksmē, Tu vari zvanīt uz diennakts tālruni, lai saņemtu konsultāciju vai izsauktu palīdzību. Ja kāda problēma tomēr netiks segta KASKO polises palīdzības uz ceļa ietvaros, Tevi par to brīdinās, piedāvājot citus iespējamos risinājumus.

Cik ilgā laikā man tiks sniegta palīdzība, ja vēlēšos izmantot BALTA KASKO auto palīdzību uz ceļa?

Tas, cik ātri varēsim Tev palīdzēt, ir atkarīgs no Tavas atrašanās vietas, kā arī ķibeles, kas gadījusies ar Tavu transportlīdzekli. Jo tuvāk kādai lielai pilsētai Latvijā vai Eiropā Tu būsi, jo ātrāk varēsim palīdzēt (ņem vērā, ka evakuatora ierašanās, braucot atbilstoši ceļu satiksmes noteikumiem, var aizņemt vismaz pusstundu).

Ja atrodos ārzemēs un man ir nepieciešama palīdzība, ar ko man ir jāsazinās?

Arī tad, kad palīdzība Tev ir nepieciešama ārzemēs, sazinies ar BALTA autopalīdzības dienestu pa tālruni +371 67 533 375. Mēs sazināsimies ar kolēģiem attiecīgajā valstī, lai iespējami ātrāk Tev nodrošinātu nepieciešamo palīdzību.

Cik ilgā laikā pēc negadījuma man ir jāpiesaka atlīdzība?

Pēc negadījuma 3 dienu laikā Tev ir jāsazinās ar BALTA, lai pieteiktu atlīdzību. Ātri un ērti atlīdzību vari pieteikt pa tālruni 67 533 375, internetā BALTA mājaslapā vai klātienē BALTA atlīdzību centrā Rīgā, Raunas ielā 10/12.

Kā man rīkoties, ja vēlos pieteikt atlīdzību internetā, bet ir neskaidrības, kā to pareizi izdarīt?

Ja vēlies pieteikt atlīdzību internetā, bet Tev ir radušās neskaidrības, zvani uz tālruni 67 533 375, un BALTA speciālisti Tev sniegs visas nepieciešamās konsultācijas.

Kā notiek atlīdzības saņemšana?

Tev ir iespēja sekot līdzi atlīdzības izskatīšanas procesam un lēmuma pieņemšanas gaitai. Standarta bojājumu gadījumos lēmumus pieņemam pat vienas darbdienas laikā, un Tu uzreiz varēsi doties remontēt savu transportlīdzekli uz autoservisu arī bez BALTA atlīdzību centra apmeklējuma. Atkarībā no Tevis izvēlētā atlīdzības piešķiršanas veida mēs atlīdzību pārskaitām Tavā kontā vai norēķināmies ar trešajām personām par transportlīdzekļa remonta pakalpojumiem, ko esi saņēmis.

Vai par KASKO polisi ir iespējams norēķināties pa daļām?

Jā, par KASKO polises iegādi vari norēķināties arī pa daļām, maksājot pa ceturkšņiem vai pat pa mēnešiem. Par maksājumu grafiku vienojies ar polises pārdevēju līguma slēgšanas gaitā.

Datnes izmērs nedrīkst pārsniegt 10 MB.
Atļautie datņu veidi: gif jpg jpeg png txt rtf html pdf doc docx odt xls xlsx ods zip csv htm edoc.
  • Karte Saraksts

    Sazinies ar mums izmantojot WhatsApp,
    darba dienās no 8:00 – 18:00, pirms tam pievienojot tālruņa numuru +371 275 222 75 saviem kontaktiem.

    Plašsaziņas līdzekļu pārstāvjus aicinām sazināties ar BALTA komunikācijas vadītāju:

    Līna Lisnere
    E-pasts: lina.lisnere@balta.lv