Iedzīvotāji jau 14 gadus par godīgāko apdrošinātāju Latvijā atzīst BALTA

24.01.2017

Latvijas iedzīvotāji jau 14 gadus par godīgāko apdrošinātāju atzīst apdrošināšanas sabiedrību BALTA (PZU grupa), liecina ziņu aģentūras LETA un sabiedriskās domas pētījumu centra SKDS 2016. gada nogalē veiktā aptauja.

 

Apdrošināšanas sabiedrību BALTA par godīgāko un korektāko attiecībā pret klientu uzskata 25,6% aptaujāto, liecina LETA un pētījumu centra SKDS īstenotās socioloģiskās aptaujas rezultāti. Apdrošinātāja BALTA darbību atzinīgi vērtē iedzīvotāji visā Latvijā, un šogad palielinājies to Zemgales un Latgales iedzīvotāju īpatsvars, kuri novērtējuši BALTA kā godīgāko apdrošinātāju, – 31% un 27,1% no visiem respondentiem attiecīgajā reģionā.

 

„Godīgums ir viena no mūsu uzņēmuma pamatvērtībām ne tikai vārdos, bet arī darbos. Mēs esam spēcīgs tirgus līderis ar vēsturi, tradīcijām un profesionālu komandu, kuram svarīgs ir ne tikai sasniegtais rezultāts, bet arī tas, kā mēs to sasniedzam. Tieši tāpēc mēs klientiem piedāvājam daudz vairāk par apdrošināšanas pakalpojumu, mēs piedāvājam emocijas – mūsu rūpes par viņu sirdsmieru un drošības sajūtu. Tikt atzītam par godīgāko apdrošinātāju – tas mums ir daudz vairāk nekā tikai tituls, tā ir mūsu apņemšanās mūsu klientu, sadarbības un vienam otra priekšā,” norāda Bogdans Benčaks, BALTA valdes priekšsēdētājs.

 

BALTA līdz šim veiktie pētījumi liecina, ka, izvēloties apdrošinātāju, klients pievērš uzmanību tādiem faktoriem kā uzņēmuma tēls un reputācija, klienta vajadzībām pielāgoti un lietošanā ērti pakalpojumi, klientu apkalpošanas serviss un līdzšinējā sadarbības pieredze. 2016. gada trīs ceturkšņos BALTA saņēmusi 35 782 atlīdzību pieteikumus, neskaitot veselības apdrošināšanu, atlīdzībās izmaksājot teju 28 miljonus eiro. Veselības apdrošināšanā 2016. gada  pirmajos trīs ceturkšņos atlīdzības izmaksāti 6,5 miljoni eiro.

 

Ziņu aģentūra LETA un pētījumu centrs SKDS socioloģisko aptauju ar mērķi noskaidrot, kuras no apdrošināšanas kompānijām iedzīvotāji uzskata par godīgām un korektām savā attieksmē pret klientu, veic jau piecpadsmit gadus. 2016.gadā savu atzinumu par apdrošināšanas kompāniju attieksmi pret klientiem snieguši 1005 Latvijas iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 74 gadiem.

 

Par apdrošinātāju BALTA

Saskaņā ar BALTA veikto aprēķinu, kas balstīts uz FKTK, Lietuvas Apdrošināšanas uzraudzības komisijas, Igaunijas statistikas departamenta un apdrošinātāju gada pārskatu datiem, BALTA ir nedzīvības apdrošināšanas tirgus līderis Latvijā. Latvijas iedzīvotāji 14 gadus novērtējuši BALTA kā godīgāko apdrošinātāju, liecina LETA un SKDS veiktā aptauja. BALTA ietilpst PZU GRUPĀ, kas ir viens no līderiem Centrālās un Austrumeiropas apdrošināšanas tirgū. PZU ir uzņēmums ar 200 gadus ilgu pieredzi apdrošināšanā un Polijā lepojas ar vairāk nekā 16 miljonu klientu uzticību. 2016. gada pirmajos trīs ceturkšņos PZU GRUPA apdrošināšanas prēmijās parakstīja 3,4 miljardus eiro. Plašāka informācija internetā http://www.pzu.pl/relacje-inwestorskie.

 

Papildu informācija:

Juta Šteinerte

BALTA Korporatīvās komunikācijas vadītāja

Tel.: +371 26 456 444

E-pasts: juta.steinerte@balta.lv

 

Zane Ieviņa

„P.R.A.E. Sabiedriskās attiecības” projektu vadītāja

Tel.:+371 20 283 764

E-pasts: zane.ievina@prae.lv

Atpakaļ

Sazinies ar mums

  • Karte Saraksts

    Juta Šteinerte

    BALTA Korporatīvās komunikācijas vadītāja

    Tālr.: +371 67 035 612, +371 26 456 444

    E-pasts: juta.steinerte@balta.lv