Informējam: pagarināts klātienē iesniegto veselības atlīdzību izskatīšanas laiks

09.11.2020

Informējam, ka uz laiku pagarināts klātienē iesniegto veselības apdrošināšanas atlīdzību pieteikumu izskatīšanas laiks. Klātienē iesniegtie atlīdzību pieteikumi tiks izskatīti 20 dienu laikā. Lūdzam klientus iesniegt atlīdzību pieteikumus attālināti - ar BALTA pašapkalpošanās portāla vai mobilās lietotnes starpniecību. Elektroniski iesniegto atlīdzības pieteikumu izskatīšanas laiks joprojām nemainīgs - 2 darbdienas!

Plašāka informācija par BALTA pieejamajiem attālinātās saziņas rīkiem pieejama ŠEIT.

Paldies par sapratni!

Atpakaļ

Sazinies ar mums

Klientu apkalpošanas vietas un sadarbības autoservisi

Nepieciešama palīdzība vai atbilde uz jautājumu?
Mūsu speciālisti palīdzēs un sniegs atbildi pēc iespējas ātrāk - ne vēlāk kā 2 darba dienu laikā. 

Informācija par citiem saziņas veidiem un atsauksmju apstrādi atrodama šeit.

Datnes izmērs nedrīkst pārsniegt 10 MB.
Atļautie datņu veidi: gif jpg jpeg png txt rtf html pdf doc docx odt xls xlsx ods zip csv htm edoc.

Nepieciešama palīdzība vai atbilde uz jautājumu?
Mūsu speciālisti palīdzēs un sniegs atbildi pēc iespējas ātrāk - ne vēlāk kā 2 darba dienu laikā. 

Informācija par citiem saziņas veidiem un atsauksmju apstrādi atrodama šeit.

  • Karte Saraksts

    Sazinies ar mums izmantojot WhatsApp, darba dienās no 8:00 – 18:00.

    Spied šeit vai pievieno tālruņa numuru +371 275 222 75 saviem kontaktiem.

    Plašsaziņas līdzekļu pārstāvjus aicinām sazināties ar BALTA komunikācijas vadītāju:

    Līna Lisnere
    E-pasts: lina.lisnere@balta.lv