No ceturtdienas, 19. marta, uz laiku pilnībā pārtraucam klientu apkalpošanu klātienē

17.03.2020

 

Reaģējot uz arvien mainīgo situāciju un ievērojot prevencijas pasākumus, uz laiku tiek pārtraukta klientu apkalpošana klātienē visās BALTA filiālēs, klientu apkalpošanas centros un pārdošanas punktos.

 

Klientu ērtībām mūsu speciālisti turpina būt pieejami attālinātai saziņai, kā arī laipni aicinām klientus izmantot plašās iespējas, ko sniedz BALTA pašapkalpošanās portāls, mobilā lietotne (lejupielādē to bez maksas Google Play un App Store veikalos), gan piesakot apdrošināšanas atlīdzību, gan iegādājoties polisi!

 

Kontaktu centra tālrunis: 675 222 75

 

Tālrunis atlīdzības pieteikšanai:  675 333 75

 

Pateicamies par sapratni un aicinām izturēties ar atbildību pret savu un līdzcilvēku veselību. Ceram ar klientiem un partneriem klātienē tikties jau pavisam drīz, situācijai nostabilizējoties!

 

Atpakaļ

Sazinies ar mums

Klientu apkalpošanas vietas un sadarbības autoservisi

Nepieciešama palīdzība vai atbilde uz jautājumu?
Mūsu speciālisti palīdzēs un sniegs atbildi pēc iespējas ātrāk - ne vēlāk kā 2 darba dienu laikā. 

Informācija par citiem saziņas veidiem un atsauksmju apstrādi atrodama šeit.

Datnes izmērs nedrīkst pārsniegt 10 MB.
Atļautie datņu veidi: gif jpg jpeg png txt rtf html pdf doc docx odt xls xlsx ods zip csv htm edoc.

Nepieciešama palīdzība vai atbilde uz jautājumu?
Mūsu speciālisti palīdzēs un sniegs atbildi pēc iespējas ātrāk - ne vēlāk kā 2 darba dienu laikā. 

Informācija par citiem saziņas veidiem un atsauksmju apstrādi atrodama šeit.

  • Karte Saraksts

    Sazinies ar mums izmantojot WhatsApp, darba dienās no 8:00 – 18:00.

    Spied šeit vai pievieno tālruņa numuru +371 275 222 75 saviem kontaktiem.

    Plašsaziņas līdzekļu pārstāvjus aicinām sazināties ar BALTA komunikācijas vadītāju:

    Līna Lisnere
    E-pasts: lina.lisnere@balta.lv