Svarīga informācija BALTA veselības apdrošināšanas klientiem!

02.04.2020

Latvijā izsludinātais ārkārtas stāvoklis saistībā ar COVID-19 infekciju ir radījis plašas izmaiņas visās nozarēs, tostarp veselības aprūpē, kur patlaban ieviesti īpaši ierobežojošie pasākumi. Tāpēc plānveida ārstniecība uz laiku līdz ārkārtējās situācijas beigām ir ierobežota, bet pacientiem daudzos gadījumos ir pieejamas attālinātās jeb tiešsaistes (online) konsultācijas. Mēs, BALTA, sekojam līdzi situācijas izmaiņām un turpinām būt kopā ar mūsu klientiem, tāpēc rūpēs par Jūsu drošību, esam paplašinājuši veselības apdrošināšanas pakalpojumus atbilstoši jaunajiem ārkārtas stāvokļa apstākļiem!

 

Tiešsaistes (online) konsultāciju kompensēšana

Izprotot aktualitāti saistībā ar ambulatoro pakalpojumu apgrūtināto pieejamību COVID-19 infekcijas izplatības ierobežošanas pasākumu dēļ un nākot pretim mūsu klientiem, BALTA apmaksās ārstu speciālistu online jeb tiešsaistes konsultācijas, kas, lai gan nav pielīdzināmas pilnvērtīgām klātienes konsultācijām, lieti var noderēt, lai novērtētu situācijas neatliekamību, nozīmētu pieejamos izmeklējumus vai mainītu nozīmētās terapijas taktiku.

Atlīdzība par šādu konsultāciju tiks noteikta, pamatojoties uz iesniegto maksājuma dokumentu saskaņā ar veselības apdrošināšanas programmas cenrādī noteikto konsultācijas cenu, bet nepārsniedzot 27 EUR.

Saskaņā ar SPKC vadlīnijām, lai saņemtu e-recepti pastāvīgi lietojamiem medikamentiem hronisku slimību ārstēšanai, pacientiem telefoniski jāvēršas pie sava ģimenes ārsta. Turklāt ir paplašināts Ģimenes ārstu konsultatīvā tālruņa +371 66016001 darba laiks – tas tagad strādā visu diennakti, un mediķi iedzīvotājus telefoniski konsultē akūtu saslimšanu un traumu gadījumos, kā arī hronisku slimību saasinājuma brīžos. 

Dažādu speciālistu online konsultācijas piedāvā:

·         https://www.piearsta.lv/;

·         https://arsmed.lv/;

·         https://vca.eveselibaspunkts.lv/;

·         https://doconline.lv un citas medicīnas iestādes.


Informācija par programmas SPORTS kompensēšanu

Saistībā ar sporta klubu pakalpojumu nepieejamību COVID-19 infekcijas izplatības ierobežošanas pasākumu BALTA piedāvā iespēju klientiem neizmantoto sporta pakalpojumu limitu pārnest uz vēlāku laiku. Proti, to varēs izmantot 2 mēnešu laikā polises darbības periodā pēc ierobežojumu atcelšanas, par to papildus iesniedzot nodarbību apmeklējumu grafikus. 

 

Jautājumu gadījumā aicinām sazināties ar mums sev ērtākajā veidā attālināti!

Atpakaļ

Sazinies ar mums

Klientu apkalpošanas vietas un sadarbības autoservisi

Nepieciešama palīdzība vai atbilde uz jautājumu?
Mūsu speciālisti palīdzēs un sniegs atbildi pēc iespējas ātrāk - ne vēlāk kā 2 darba dienu laikā. 

Informācija par citiem saziņas veidiem un atsauksmju apstrādi atrodama šeit.

Datnes izmērs nedrīkst pārsniegt 10 MB.
Atļautie datņu veidi: gif jpg jpeg png txt rtf html pdf doc docx odt xls xlsx ods zip csv htm edoc.

Nepieciešama palīdzība vai atbilde uz jautājumu?
Mūsu speciālisti palīdzēs un sniegs atbildi pēc iespējas ātrāk - ne vēlāk kā 2 darba dienu laikā. 

Informācija par citiem saziņas veidiem un atsauksmju apstrādi atrodama šeit.

  • Karte Saraksts

    Sazinies ar mums izmantojot WhatsApp, darba dienās no 8:00 – 18:00.

    Spied šeit vai pievieno tālruņa numuru +371 275 222 75 saviem kontaktiem.

    Plašsaziņas līdzekļu pārstāvjus aicinām sazināties ar BALTA komunikācijas vadītāju:

    Līna Lisnere
    E-pasts: lina.lisnere@balta.lv