Atjaunots: Izmaiņas BALTA klientu apkalpošanā ārkārtas situācijas laikā

29.11.2021

Reaģējot uz arvien mainīgo epidemioloģisko situāciju un ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtas situāciju, lai mazinātu Covid-19 izplatības risku, turpmāk klienti tiks apkalpoti individuāli – t.i., BALTA telpās varēs atrasties viens klients, un klātienē klientus apkalpos BALTA darbinieki ar derīgu Covid-19 sertifikātu. Aicinām klientus ārkārtas situācijas laikā, ja iespējams, izmantot attālinātos saziņas veidus!

Klientu apkalpošana klātienē ārkārtas situācijas laikā

  • Lai iespējami mazinātu Covid-19 izplatību, ievērojot visus epidemioloģiskās drošības nosacījumus, ārkārtas situācijas laikā BALTA telpās drīkstēs uzturēties un pakalpojumus saņemt viens klients (neatkarīgi no Covid-19 sertifikāta esamības).
  • Ārkārtas situācijas laikā gādāsim, ka BALTA filiālēs, klientu apkalpošanas centros un pārdošanas punktos klientus apkalpo BALTA darbinieki ar derīgu Covid-19 sertifikātu.

Ierobežojumi atsevišķās BALTA filiālēs, klientu apkalpošanas centros un pārdošanas punktos

Klientu apkalpošanas darba laiks mainīts šādās filiālēs:

  • BALTA pārdošanas punkti tirdzniecības centros "Spice", "Alfa" un "Sāga" Rīgā, kā arī "Galerija" Daugavpilī no 15. novembra klientus apkalpo "zaļajā" režīmā jeb ar sadarbspējīgu Covid-19 sertifikātu tirdzniecības centru darba laikā.
  • BALTA Krāslavas klientu apkalpošanas centrā (darbdienās no plkst. 8.00 - 17.00)

    Patlaban tikai attālināti pakalpojumus iespējams saņemt BALTA filiālēs:

    • BALTA Varakļānu pārdošanas punkts

    Aicinām klientus izmantot attālinātās saziņas iespējas!

    Klientu ērtībām mūsu speciālisti turpina būt pieejami attālinātai saziņai, kā arī laipni aicinām klientus izmantot plašās iespējas, ko sniedz balta.lv, BALTA pašapkalpošanās portāls un BALTA mobilā lietotne (lejupielādē to bez maksas Google Play un App Store veikalos), gan piesakot apdrošināšanas atlīdzību, gan iegādājoties polisi!

    Aicinām sazināties ar savu apdrošināšanas konsultantu vai izmantot kādu no zemāk redzamajām saziņas iespējām!

    Kontaktu centra tālrunis: 675 222 75

    Tālrunis atlīdzības pieteikšanai: 675 333 75

     

    Pateicamies par sapratni un pacietību! Aicinām izturēties ar atbildību pret savu un līdzcilvēku veselību, lai pēc iespējas drīzāk varam atkal tikties klātienē!

    Atpakaļ

    Sazinies ar mums

    Klientu apkalpošanas vietas un sadarbības autoservisi

    Nepieciešama palīdzība vai atbilde uz jautājumu?Mūsu speciālisti palīdzēs un sniegs atbildi pēc iespējas ātrāk - ne vēlāk kā 2 darba dienu laikā. Informācija par citiem saziņas veidiem un atsauksmju apstrādi atrodama šeit.

    Datnes izmērs nedrīkst pārsniegt 10 MB.
    Atļautie datņu veidi: gif jpg jpeg png txt rtf html pdf doc docx odt xls xlsx ods zip csv htm edoc.

    Nepieciešama palīdzība vai atbilde uz jautājumu?Mūsu speciālisti palīdzēs un sniegs atbildi pēc iespējas ātrāk - ne vēlāk kā 2 darba dienu laikā. Informācija par citiem saziņas veidiem un atsauksmju apstrādi atrodama šeit.

    • Karte Saraksts

      Sazinies ar mums izmantojot WhatsApp, darba dienās no 8:00 – 18:00.

      Spied šeit vai pievieno tālruņa numuru +371 275 222 75 saviem kontaktiem.

      Plašsaziņas līdzekļu pārstāvjus aicinām sazināties ar BALTA komunikācijas vadītāju:

      Līna Lisnere
      E-pasts: lina.lisnere@balta.lv