Galaxy Care

SAMSUNG mobilo ierīču ekrāna apdrošināšana

 

Apdrošināšana ir spēkā visā pasaulē

Bojājumu novēršana SAMSUNG autorizētā servisa centrā līdz 2 reizēm 6. mēnešos.

Ierīces garantija ir spēkā arī pēc bojājuma novēršanas

1 2 3

Galaxy Care NOSACĪJUMI

Ekrāna, aizmugurējā stikla paneļa un ūdens radīto bojājumu apdrošināšana ir pieejama tikai konkrētām SAMSUNG mobilajām ierīcēm. Uzzini pie sava pārdevēja, vai Tevis izvēlētā mobilā ierīce ir apdrošināta.

Ja Tavā ierīcē nav uzstādīta Galaxy Care lietotne, lejupielādē to no Galaxy Apps. Ja apdrošināšana Tavai ierīcei būs pieejama, atverot lietotni, saņemsi apstiprinājumu. Pēc apstiprinājuma saņemšanas apdrošināšana tiks automātiski aktivizēta uz nākamajiem 6 mēnešiem.

Apdrošināšanas darbības periodā tiek nodrošināts remonts līdz 2 reizēm.

Tavs pašrisks jeb līdzmaksājums par remonta darbiem ir 30 EUR par pirmo un 50 EUR par otro remonta reizi, šādām ierīcēm:

Galaxy Note4 (SM-N910C, SM-N910F)
Galaxy S6 (SM-G920F)
Galaxy S6 Edge (SM-G925F)
Galaxy S6 Edge + (SM-G928F)
Galaxy Tab S2 (SM-T810, SM-T815, SM-T813, SM-T819)
Galaxy A3 (2017) (SM-A320FL)
Galaxy A5 (2017) (SM-A520F)
Galaxy A3 (2016) (SM-A310F)
Galaxy A5 (2016) (SM-A510F)
Galaxy S7 (SM-G930F)
Galaxy J5 (SM-J510F, SM-J510FN)
Galaxy J7 (SM-J710F)

Tavs pašrisks jeb līdzmaksājums par remonta darbiem ir 50 EUR par pirmo un 70 EUR par otro remonta reizi, šādām ierīcēm:

Galaxy S7 Edge (SM-G935F)

Tavs pašrisks jeb līdzmaksājums par remonta darbiem ir 30 EUR par pirmo un 50 EUR par otro remonta reizi, šādām ierīcēm, kas ir iegādātas līdz 01.07.2016

Galaxy Alpha (SM-G850F)
Galaxy Tab S 10.5 (SM-T805, SM-T800)
Galaxy Tab S 8.4 (SM-T705, SM-T700)
Galaxy S5 (SM-G900F, SM-G901F)
Galaxy K Zoom (SM-C1150)
Galaxy A5 (SM-A500FU, SM-A500F)
Galaxy A7 (SM-A700F)
Galaxy Note Edge (SM-N915FY)

Ja ierīces remonts apdrošināšanas ietvaros būs veikts jau divas reizes, apdrošināšana tiks izbeigta pēc otrā remonta.

Ierīces remonts tiks atteikta, ja:

  • bojājumi radušies ierīcei nolietojoties;
  • ekrāns ir tikai saskrāpēts, nevis saplīsis (ekrāna bojājuma gadījumā);
  • šķidrums iekļuvis ierīcē tās korpusa defektu vai bojājumu dēļ (ūdens radītu bojājumu gadījumā);
  • bojājumu novēršanu paredz ierīces garantija;
  • ierīcei nav bijušas oriģinālās SAMSUNG detaļas;
  • bojājumi ir radušies pēc apdrošināšanas darbības perioda beigām;
  • ierīce 14 dienu laikā pēc bojājumu rašanās nav nodota remontam servisa centrā.

SAŅEMT CITU APDROŠINĀŠANAS PIEDĀVĀJUMU

Kurām ierīcēm pieejams Galaxy Care?

Ekrāna apdrošināšana ir pieejama šiem SAMSUNG mobilo ierīču modeļiem:

Galaxy Note4 (SM-N910C, SM-N910F)
Galaxy S6 (SM-G920F)
Galaxy S6 Edge (SM-G925F)
Galaxy S6 Edge + (SM-G928F)
Galaxy Tab S2 (SM-T810, SM-T815, SM-T813, SM-T819)
Galaxy A3 (2017) (SM-A320FL)
Galaxy A5 (2017) (SM-A520F)
Galaxy A3 (2016) (SM-A310F)
Galaxy A5 (2016) (SM-A510F)
Galaxy S7 (SM-G930F)
Galaxy S7 Edge (SM-G935F)
Galaxy J5 (SM-J510F, SM-J510FN)
Galaxy J7 (SM-J710F)

Ekrāna apdrošināšana ir pieejama šiem Samsung mobilo ierīču modeļiem, kas ir iegādāti līdz 01.07.2016

Galaxy Alpha (SM-G850F)
Galaxy Tab S 10.5 (SM-T805, SM-T800)
Galaxy Tab S 8.4 (SM-T705, SM-T700)
Galaxy S5 (SM-G900F, SM-G901F)
Galaxy K Zoom (SM-C1150)
Galaxy A5 (SM-A500FU, SM-A500F)
Galaxy A7 (SM-A700F)
Galaxy Note Edge (SM-N915FY)

Ūdens radīto bojājumu apdrošināšana ir pieejama šiem SAMSUNG mobilo ierīču modeļiem, ja tiem ir rūpnīcā uzstādīta Galaxy Care lietotne:

Galaxy S6 (SM-G920F)
Galaxy S6 Edge (SM-G925F)
Galaxy S6 Edge + (SM-G928F)
Galaxy Tab S2 (SM-T810, SM-T815)
Galaxy A3 (2017) (SM-A320FL)
Galaxy A5 (2017) (SM-A520F)
Galaxy A3 (2016) (SM-A310F)
Galaxy A5 (2016) (SM-A510F)
Galaxy S7 (SM-G930F)
Galaxy S7 Edge (SM-G935F)

Aizmugures vāciņam radīto bojājumu apdrošināšana ir pieejama šiem SAMSUNG mobilo ierīču modeļiem:

Galaxy S7 (SM-G930F)
Galaxy S7 Edge (SM-G935F)

Vaicā veikala pārdevējam pēc ierīces ar Galaxy Care!

Ja Tavā ierīcē nav uzstādīta Galaxy Care lietotne, lejupielādē to no Galaxy Apps. Ja apdrošināšana Tavai ierīcei būs pieejama, atverot lietotni, saņemsi apstiprinājumu. Pēc apstiprinājuma saņemšanas apdrošināšana tiks automātiski aktivizēta uz nākamajiem 6 mēnešiem.

Ja, iegādājoties jaunu ierīci, tai nav pievienota norāde par apdrošināšanu, jautā par Galaxy Care pieejamību savam pārdevējam!

Apdrošināšanu ir iespējams aktivizēt atverot Galaxy Care lietotni 30 dienas no mobilās ierīces pirkuma brīža.

KĀ PIETEIKT REMONTU?

Piesaki remontu darba dienās no plkst. 9.00 līdz 18.00 pa tālruni:
Latvijā: +371 66 778 888
Igaunijā: +372 66 16 777
Lietuvā: +370 52 222 888

Piesakot remontu, Tev būs jānosauc mobilās ierīces sērijas numurs. To vari atrast:

  • atverot „Iestatījumi” -> „Par ierīci” -> „Statuss”;
  • uz iepakojuma;
  • atverot korpusu (tikai mobilajiem telefoniem) - (skat. pamācību)

Nogādājot ierīci servisā, atceries uzrādīt pirkuma čeku!

NOSKAIDRO TUVĀKO SERVISA CENTRA PIEŅEMŠANAS VIETU

NOSKAIDRO, VAI TAVAS IERĪCES APDROŠINĀŠANA IR SPĒKĀ

BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI UN ATBILDES

Kā es varu iegūt apdrošināšanu Galaxy Care savai mobilajai ierīcei?

Galaxy Care ir pieejams konkrētiem SAMSUNG mobilo ierīču modeļiem, kuri paredzēti realizēšanai Baltijas valstīs. Galaxy Care aktivizēšana ir bez maksas. Atverot Galaxy Care lietotni un saņemot apstiprinājumu, apdrošināšana tiek automātiski aktivizēta uz nākamajiem 6 mēnešiem. Ja apdrošināšana Tavas mobilās ierīces modelim nav paredzēta, atverot Galaxy Care lietotni, parādīsies atbilstošs paziņojums.

Pret ko ir apdrošināta mana mobilā ierīce?

Tavas mobilās ierīces ekrāns un aizmugurējais stikla panelis ir apdrošināts pret saplīšanu un citiem pēkšņiem un neparedzētiem ārējiem fiziskiem bojājumiem. Ekrāna saplīšanas vai bojājumu gadījumā AAS BALTA nodrošinās tā nomaiņu pret jaunu.

Mobilās ierīces ir apdrošinātas arī pret ūdens radītiem bojājumiem. Ja pēc saskarsmes ar šķidrumu ierīce ir bojāta, AAS BALTA nodrošinās ierīces remontu. Lai noskaidrotu kāds apdrošināšanas segums ir Tavai ierīcei, apmeklē sadaļu "Kurām ierīcēm ir pieejams Galaxy Care"

Pret ko nav apdrošināta mana mobilā ierīce?

Ierīces remonts tiks atteikts, ja:

  • bojājumi radušies, ierīcei nolietojoties;
  • ekrāns ir tikai saskrāpēts, nevis saplīsis (ekrāna bojājuma gadījumā);
  • aizmugurējais stikla panelis ir tikai saskrāpēts, nevis saplīsis (aizmugurējā stikla paneļa bojājuma gadījumā);
  • šķidrums iekļuvis ierīcē tās korpusa defektu vai bojājumu dēļ (ūdens radītu bojājumu gadījumā);
  • bojājumu novēršanu paredz ierīces garantija;
  • ierīcei nav bijušas oriģinālās SAMSUNG detaļas;
  • bojājumi ir radušies pēc apdrošināšanas darbības perioda beigām;
  • ierīce pēc bojājumu rašanās nav savlaicīgi nodota servisa centram (skatīt „Kā rīkoties, ja manas mobilas ierīces ekrāns ir saplīsis ierīce nedarbojas pēc saskares ar ūdeni”);
  • apdrošināšana ir aktivizēta vēlāk kā 30 dienas no mobilās ierīces pirkuma brīža;
  • nogādājot ierīci servisā, netiek uzrādīts ierīces pirkuma čeks.

No kura brīža apdrošināšana stājas spēkā?

Apdrošināšana stājas spēkā brīdī, kad, pirmo reizi atverot Galaxy Care lietotni, tajā parādās paziņojumi:

  • „Apsveicam! Tagad Tavas mobilās ierīces ekrāns ir apdrošināts!”;
  • „Apsveicam! Tagad Tava mobilā ierīce ir apdrošināta pret ūdens radītiem bojājumiem.";
  • „Apsveicam! Tagad Jūsu ierīces aizmugures panelis ir apdrošināts!”.

Atkarībā no mobilās ierīces modeļa Galaxy Care seguma. Apdrošināšana aktivizējas automātiski, un papildu aktivizēšana nav nepieciešama. Ja šādu paziņojumu neredzi, apdrošināšana Tavai mobilajai ierīce nav pieejama vai ierīce nav savienota ar tīklu.

Cik ilgi mobilā ierīce būs apdrošināta?

Tava mobilā ierīce ir apdrošināta uz sešiem mēnešiem, sākot no apdrošināšanas spēkā stāšanās dienas, t. i., dienas, kad Galaxy Care lietotnē saņēmi apdrošināšanas apstiprinājuma paziņojumu. Precīzu apdrošināšanas beigu datumu vari redzēt Galaxy Care lietotnē.
Ja remonts apdrošināšanas ietvaros būs veikts divas reizes, pēc otrā remonta apdrošināšana tiks pārtraukta.

Kā pārbaudīt, vai mana ierīce ir apdrošināta?

Apstiprinājumu, ka Tava ierīce ir apdrošināta, vari redzēt Galaxy Care lietotnē. Ja apdrošināšana ir spēkā, lietotnē redzēsi paziņojumu, kad tava mobila ierīce ir apdrošināta, un datumu, līdz kuram apdrošināšana ir spēkā. Vai apdrošināšana ir spēkā, vari pārbaudīt arī, zvanot uz sadaļā „ Kā rīkoties, ja manas mobilās ierīces ekrāns vai aizmugurējais stikla panelis ir saplīsis, ierīce nedarbojas pēc saskares ar ūdeni?” norādīto tālruni.

Kurās valstīs apdrošināšana ir spēkā?

Apdrošināšana ir spēkā visā pasaulē. Arī tad, ja Tavas mobilai ierīcei bojājums radies ārzemēs, mēs nodrošināsim ierīces remontu kādā no SAMSUNG apstiprinātiem servisa centriem Latvijā, Lietuvā vai Igaunijā.

Vai, atkārtotu manas mobilās ierīces bojājumu gadījumā, varēšu pieteikt tās remontu vēlreiz?

Ja apdrošināšanas darbības laikā mobilai ierīcei bojājumi radušies atkārtoti, nodrošināsim tās remontu vēlreiz. Kopumā apdrošināšanas periodā remontu varēsi veikt divas reizes. Tomēr pēc otrā remonta apdrošināšana būs beigusies.

Vai man būs jāmaksā par remontu?

Lielāko daļu remonta izmaksu segs AAS BALTA, Tev pašam būs jāsamaksā tikai pašrisks jeb līdzmaksājums 30 EUR par pirmo un 50 EUR par otro remonta reizi, vai 50 EUR par pirmo un 70 EUR par otro remonta reizi, atkarībā no modeļa. Līdzmaksājums būs jāveic brīdī, kad nodosi bojāto ierīci servisa centram (pirms remonta uzsākšanas).

Kas veiks ierīces remontu?

Tavas mobilās ierīces remontu veiks SAMSUNG autorizēts servisa centrs - MTTC.

Kā es varu nogādāt ierīci servisa centrā?

Piesakot remontu pa norādīto tālruņa numuru, Tev piedāvās vairākus variantus, kā nogādāt ierīci servisa centrā, piemēram, nogādāt pašam personīgi, atstāt kādā no sadarbības partneru tirdzniecības vietām vai nosūtīt pa pastu. Tu pats varēsi izvēlēties sev ērtāko un izdevīgāko mobilās ierīces nodošanas vietu un laiku.

Vai manas ierīces garantija pēc remonta vēl būs spēkā?

Jā, mobilās ierīces garantija būs spēkā arī pēc remonta. Mobilās ierīces remonts tiks veikts ar jaunām un oriģinālām SAMSUNG detaļām, un šis remonts neietekmē SAMSUNG garantijas spēkā esamību.

Kas notiks, ja mobilajai ierīcei būs arī citi bojājumi, ne tikai ekrāna, aizmugurējā stikla paneļa vai ūdens radīti bojājumi?

Saņemot bojāto mobilo ierīci, servisa centrs Tevi informēs par pārējo bojājumu novēršanas izmaksām un Tu pats varēsi pieņemt lēmumu, vai vēlies pārējos bojājumus novērst.
Ja apdrošināto bojājumu remontu būs iespējams veikt atsevišķi no pārējo bojājumu novēršanas un ierīce varēs pilnvērtīgi darboties, remonts tiks veikts. Ja remontu nebūs iespējams veikt atsevišķi no pārējo bojājumu novēršanas, ierīces remonts tiks veikts tikai tad, ja apmaksāsi pārējo bojājumu novēršanu.
Ierīcēm, kuras ir apdrošinātas arī pret ūdens radītiem bojājumiem, tiks novērsti tikai tādi šķidruma radīti bojājumi, kas nav saistīti ar ierīces korpusa defektiem vai bojājumiem.

Kā rīkoties, ja manas mobilās ierīces ekrāns vai aizmugurējais stikla panelis ir saplīsis, ierīce nedarbojas pēc saskares ar ūdeni?

Pēc iespējas ātrāk, taču ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc ierīces bojājumu rašanās, zvani uz norādīto tālruni un nosauc savas mobilā ierīces sērijas numuru. Operators pārliecināsies, ka ierīces apdrošināšana ir spēkā, un piedāvās variantus, kur un kā nogādāt bojāto ierīci, kā arī - kur un kā apmaksāt pašrisku jeb līdzmaksājumu (skatīt „Vai man būs jāmaksā par remontu?”). Ierīce un pirkuma čeks jānogādā servisa centrā 14 dienu laikā.
VAI
Mobilā ierīce jānogādā tuvākajā servisa centra pieņemšanas vietā (MTTC links) 14 dienu laikā no ierīces bojājumu rašanās brīža, līdzi ņemot pirkuma čeku.

Ar Galaxy Care lieto savu jauno mobilo ierīci bez raizēm!

Pērc jaunu SAMSUNG mobilo ierīci Latvijā, Lietuvā vai Igaunijā un saņem Galaxy Care apdrošināšanu bez maksas! Ja mobilas ierīces ekrāns ir saplīsis, aizmugurējais stikla panelis ir saplīsis (atsevišķiem modeļiem) vai tai ir ūdens radīti bojājumi (atsevišķiem modeļiem), AAS Balta nodrošinās bojājumu novēršanu SAMSUNG apstiprinātā servisa centrā.

Jautājumu vai atsauksmju

gadījumā raksti uz info@balta.lv vai


AAS BALTA,

Raunas iela 10/12, Rīga, Latvija, LV-1039.
Izskatīsim un sniegsim atbildi uz visiem jautājumiem un atsauksmēm 30 dienu laikā.