LAIPNI LŪGTS OPTIMISMA KOMANDĀ! KĻŪSTI PAR

KLIENTU PIEREDZES SPECIĀLISTU/-I

UZŅĒMUMĀ, KAS ZINA, KĀ KLIENTIEM
SNIEGT VĒL VAIRĀK OPTIMISMA!

Redzam Tevi mūsu optimisma saglabāšanas komandā, ja:

- Tev ir veiksmīga pieredze jomā, kas saistīta ar klientu pieredzes vadību;
- Tu esi uz klientu orientēts, ar lieliskām komunikācijas un sadarbības prasmēm;  
- Tev piemīt analītiskā domāšana, Tu spēj saskatīt kopsakarību datos, izdarīt atbilstošus
   secinājumus un spēj tos pamatot;
- Tev ir teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas.

Tavs uzdevums būs:

- koordinēt ar klientu pieredzes uzlabojumiem saistītu iniciatīvu ieviešanu;
- apkopot un analizēt klientu sniegtās atsauksmes, veidot pārskatus un atskaites;
- piedalīties klientu pētījumu izstrādē un aptauju veidošanā ar mērķi izzināt klientu apmierinātību,
   viedokli un pieredzi;
- piedalīties uz klientu pieredzes uzlabošanu vērsta satura izstrādē.

Tu pie mums jutīsies novērtēts, jo:

- strādāsi kopā ar profesionāliem kolēģiem pie Labākā darba devēja Baltijā*;
- iegūsi papildu brīvdienas un iespēju izmantot elastīgā darba laika sniegtās priekšrocības;
- saņemsi veselības un dzīvības apdrošināšanu, kā arī apdrošināšanu pret nelaimes gadījumiem;
- saņemsi atalgojumu, kas, ietverot atalgojuma mainīgo daļu, ir no 1600 EUR līdz 2150 EUR
   pirms nodokļu nomaksas.

 
Piesakies!
Sazināsimies ar Tevi, ja būsim nolēmuši iepazīties tuvāk.
 
*Pēc Kincentric Best Employer Baltics 2020 aptaujas rezultātiem.
AAS BALTA, Reģ. Nr. 40003049409