Klientu atsauksmēm – ierosinājumiem un sūdzībām

Mums, BALTA komandai, ir ļoti svarīgs mūsu klientu viedoklis. Atsauksmes un ierosinājumi ļauj mums nepārtraukti uzlabot BALTA klientu pieredzi un servisa kvalitāti.

 Aicinām sazināties ar mums šādos veidos:

  • aizpildot pieteikuma formu šeit
  • sūtot e-pastu uz balta@balta.lv
  • zvanot uz +371 675 222 75 vai +371 675 333 75 (atlīdzību gadījumā)
  • izmantojot WhatsApp, pirms tam pievienojot tālruņa numuru +371 275 222 75 saviem kontaktiem (darba dienās no 8:00 – 18:00)
  • vēršoties kādā no mūsu 42 filiālēm visā Latvijā – atrodiet tuvāko filiāli šeit
  • pa pastu, nosūtot vēstuli uz AAS BALTA, Raunas iela 10, Rīga, LV-1039

 Lai atsauksmes izskatīšana būtu pēc iespējas ātrāka, lūdzam norādīt šādu informāciju:

  • iesniedzēja vārdu, uzvārdu (juridiskām personām – uzņēmuma nosaukumu)
  • polises numuru (ja ir)
  • kontaktinformāciju atbildes sniegšanai – e-pasta adresi vai telefona numuru

Uz atsauksmi atbildēsim pēc iespējas ātrāk, bet ne ilgāk kā 20 dienu laikā. Ja atbildes sagatavošanai būs nepieciešams ilgāks laiks, savlaicīgi par to informēsim. 

Ja ir radušies jautājumi par BALTA sniegto atbildi vai pieņemto lēmumu, labprāt tos skaidrosim. 

Ja klientu neapmierina BALTA sniegtā atbilde vai pieņemtais lēmums, BALTA klientiem kā apdrošināšanas pakalpojumu saņēmējiem ir tiesības vērsties Latvijas Transportlīdzekļu apdrošināšanas birojā, Latvijas Apdrošinātāju asociācijas ombudā, Finanšu un kapitāla tirgus komisijā, kā arī Patērētāju tiesību aizsardzības centrā. Vairāk informācijas šeit.

  • КАРТА СПИСОК

     

    Лина Лиснере
    Руководитель по коммуникации BALTA
    Эл. почта: lina.lisnere@balta.lv