BALTA saņem 3 Starptautiskās klientu pieredzes balvas apbalvojumus

29.11.2021

Pirmo reizi uzņēmuma vēsturē piedaloties Starptautiskajā klientu pieredzes balvā jeb “International Customer Experience Award” (ICXA), BALTA žūrijas vērtējumā ieguvusi 3 prestižos apbalvojumus – vienu zelta un divus bronzas novērtējumus.

BALTA tika apbalvota ar I. vietu kategorijā “Employee Experience in Crisis” (Darbinieku pieredze krīzē) un ar divām III. vietām kategorijās “Best Use of Insights and Feedback” (Veiksmīgākā ieskatu un atsauksmju izmantošana) un “CX Team of the Year” (Gada labākā klientu pieredzes komanda). Šie panākumi sasniegti milzīgā konkurencē – konkursa finālā vien, prezentējot savus stāstus, piedalījās 369 finālisti no 41 valsts.

Esmu ārkārtīgi priecīgs un lepns par vēl vienu spēcīgu papildinājumu BALTA saņemto balvu klāstā, turklāt starptautiskā līmenī. Saņemtie apbalvojumi apliecina, ka mūsu pieeja klientu pieredzei tiek īstenota augstā līmenī, turklāt ne tikai ar ārējiem klientiem, bet arī mūsu darbiniekiem, kur šī balva seko jau iepriekš šogad saņemtajiem Baltijas PR balvas un kustības “Dažādībā ir spēks” novērtējumiem. Liels paldies visai BALTA komandai par atbalstu un iesaisti, šādu pieeju īstenojot ikdienas darbā ar klientiem,” uzsver Īans Kenedijs (Iain Kennedy), BALTA valdes priekšsēdētājs.

BALTA saņemtie apbalvojumi

I. vieta kategorijā “Darbinieku pieredze krīzē” – pieteikumā izstāstījām par BALTA ātro un veiksmīgo pāreju uz jauno darba organizāciju 2020. gada sākumā, izceļot virkni iniciatīvu un aktivitāšu, kas arī sarežģītājos apstākļos ļāva ne tikai saglabāt, bet pat paaugstināt darbinieku iesaistes rādītāju.

III. vieta kategorijā “Veiksmīgākā ieskatu un atsauksmju izmantošana” – šajā kategorijā izcēlām jaunos mērījumus un esošo mērījumu efektīvāku izmantošanu, fokusgrupas, klientu intervijas un vēl daudz ko citu, ko ik dienu darām BALTA, lai pilnveidotu un uzlabotu mūsu klientu pieredzi.

III. vieta kategorijā “Gada labākā Klientu pieredzes komanda” – piesakoties šai kategorijai, pastāstījām par to, cik unikāla, dažāda un profesionāla ir mūsu Klientu pieredzes komanda, kura aizrautīgi strādā pie klientu pieredzes projektiem.

Vairāk par Starptautisko klientu pieredzes balvu jeb IXCA iespējams uzzināt ŠEIT.

Atpakaļ

Sazinies ar mums

Klientu apkalpošanas vietas un sadarbības autoservisi

Nepieciešama palīdzība vai atbilde uz jautājumu? Mūsu speciālisti palīdzēs un sniegs atbildi pēc iespējas ātrāk. Informācija par citiem saziņas veidiem un atsauksmju apstrādi atrodama šeit.

Datnes izmērs nedrīkst pārsniegt 10 MB.
Atļautie datņu veidi: gif jpg jpeg png txt rtf html pdf doc docx odt xls xlsx ods zip csv htm edoc.

Nepieciešama palīdzība vai atbilde uz jautājumu?Mūsu speciālisti palīdzēs un sniegs atbildi pēc iespējas ātrāk - ne vēlāk kā 2 darba dienu laikā. Informācija par citiem saziņas veidiem un atsauksmju apstrādi atrodama šeit.

  • Karte Saraksts

    Sazinies ar mums izmantojot WhatsApp, darba dienās no 8:00 – 18:00.

    Spied šeit vai pievieno tālruņa numuru +371 275 222 75 saviem kontaktiem.

    Palīdzība uz ceļa

    Sniegsim atbalstu, ja Jūsu auto nepieciešama tehniskā palīdzība uz ceļa vai evakuācija.
    Ja noticis negadījums, izsauciet palīdzību uz ceļa spiežot šeit. Palīdzību uz ceļa vēl joprojām varēsiet pieteikt arī zvanot 675 333 75.

    Palīdzība mājās

    Sniegsim atbalstu avārijas situācijās! Izsauc “Palīdzību mājās”, lai saņemtu sertificētu meistaru palīdzību.
    Ja noticis negadījums, izsauciet palīdzību zvanot 675 333 75.

    Ceļotājiem ārzemēs

    Sniegsim atbalstu, ja nepieciešama medicīniskās palīdzības vai repatriācijas organizēšana ceļojuma laikā.
    Ja noticis negadījums, izsauciet palīdzību zvanot 675 001 74.