Par mums

Klientu atsauksmēm – ierosinājumiem un sūdzībām

Mums, BALTA, ir ļoti svarīgs mūsu klientu viedoklis. Atsauksmes un ierosinājumi ļauj mums nepārtraukti uzlabot klientu pieredzi un pakalpojumu kvalitāti.

Aicinām sazināties ar mums sev ērtākajā veidā:

  • aizpildot elektronisku pieteikuma formu ŠEIT
  • sūtot e-pastu uz balta@balta.lv
  • zvanot pa tālruni +371 675 222 75 vai +371 675 333 75 (atlīdzību gadījumā)
  • izmantojot WhatsApp mobilo lietotni, pirms tam pievienojot tālruņa numuru +371 275 222 75 saviem kontaktiem (darba dienās no plkst. 8.00 līdz 18.00)
  • klātienē apmeklējot kādu no mūsu 42 filiālēm visā Latvijā – atrodiet sev tuvāko filiāli ŠEIT
  • pa pastu, nosūtot vēstuli uz AAS BALTA, Raunas iela 10, Rīga, LV-1039

 Lai atsauksmes izskatīšana būtu pēc iespējas ātrāka, lūdzam norādīt šādu informāciju:

  • iesniedzēja vārdu, uzvārdu (juridiskām personām – uzņēmuma nosaukumu)
  • polises numuru (ja ir)
  • kontaktinformāciju atbildes sniegšanai – e-pasta adresi vai telefona numuru

Uz atsauksmi atbildēsim pēc iespējas ātrāk, bet ne ilgāk kā 20 dienu laikā. Ja atbildes sagatavošanai būs nepieciešams ilgāks laiks, savlaicīgi par to informēsim. 

Ja radušies jautājumi par BALTA sniegto atbildi vai pieņemto lēmumu, labprāt tos skaidrosim. 

Ja klientu neapmierina BALTA sniegtā atbilde vai pieņemtais lēmums, klientam kā apdrošināšanas pakalpojuma saņēmējam ir tiesības vērsties Latvijas Transportlīdzekļu apdrošināšanas birojā, Latvijas Apdrošinātāju asociācijas ombudā, Latvijas Bankā, kā arī Patērētāju tiesību aizsardzības centrā. Plašāka informācija pieejama ŠEIT.

Sazinies ar mums

Klientu apkalpošanas vietas un sadarbības autoservisi

Nepieciešama palīdzība vai atbilde uz jautājumu? Mūsu speciālisti palīdzēs un sniegs atbildi pēc iespējas ātrāk. Informācija par citiem saziņas veidiem un atsauksmju apstrādi atrodama šeit.

Datnes izmērs nedrīkst pārsniegt 10 MB.
Atļautie datņu veidi: gif jpg jpeg png txt rtf html pdf doc docx odt xls xlsx ods zip csv htm edoc.

Nepieciešama palīdzība vai atbilde uz jautājumu?Mūsu speciālisti palīdzēs un sniegs atbildi pēc iespējas ātrāk - ne vēlāk kā 2 darba dienu laikā. Informācija par citiem saziņas veidiem un atsauksmju apstrādi atrodama šeit.

  • Karte Saraksts

    Sazinies ar mums izmantojot WhatsApp, darba dienās no 8:00 – 18:00.

    Spied šeit vai pievieno tālruņa numuru +371 275 222 75 saviem kontaktiem.

    Ja noticis negadījums, izsauc palīdzību uz ceļa spiežot šeit.
    Palīdzību uz ceļa vēl joprojām varēsi pieteikt arī zvanot 675 333 75

    *Pārliecinies, ka Tavā auto apdrošināšanas polisē ir iekļauts risks “Palīdzība uz ceļa”.