Gada laikā BALTA saviem OCTA klientiem palīdzējusi atgūt 109 544 latus

09.08.2013

Šodien, 9.augustā būs pagājis tieši gads, kopš Latvijā lielākā apdrošināšanas sabiedrība BALTA (RSA Grupa) pēc OCTA likuma izmaiņām pirmā apdrošinātāju vidū saviem klientiem ieviesa OCTA polises, kurās automātiski tika iekļauta atlīdzības pie sava apdrošinātāja priekšrocība. Ja citkārt autovadītājam pēc negadījuma atlīdzība no vainīgā apdrošinātāja bija jāizcīna saviem spēkiem, tad tagad klientiem, kuri ceļu satiksmes negadījumos atzīti par cietušajiem, to izdarīt palīdzēja BALTA. No 2012.gada augusta līdz 2013.gada jūlijam šādā veidā BALTA saviem klientiem ir palīdzējusi atgūt 109 544 latus.

OCTA ar atlīdzību pie sava apdrošinātāja tika ieviesta pēc pērn Latvijā pieņemtajām OCTA likuma izmaiņām. Kopējā BALTA pieteikto atlīdzību summa teju viena gada laikā ir 109 544 lati. Šo atlīdzības pieteikumu gadījumos BALTA no vainīgā apdrošinātājiem ir palīdzējusi klientiem atgūt zaudējumus par transportlīdzekļa remontu, mantas bojājumiem un citiem izdevumiem. Lielākā atlīdzība BALTA klientam ir izmaksāta 10 193 latu apmērā. Zaudējumi tika segti autovadītājam, kurš cieta smagā avārijā – kāda automašīna uz ceļa saslīdēja un iebrauca pretējā joslā, saduroties ar BALTA klienta auto. Sadursmē cietušā spēkratam tika nodarīti ievērojami bojājumi, kuru dēļ auto vairs nebija remontējams.

„Autovadītāji ir novērtējuši OCTA ar atlīdzību pie sava apdrošinātāja kā produktu ar pievienoto vērtību, ko iepriekš bija grūtāk saskatīt. Ja agrāk OCTA izvēlējās cenas dēļ, tad pašlaik svarīgs ir arī izvēlētā apdrošinātāja serviss, kvalitāte, godīgums un uzticamība, jo zināms, ka nelaimes situācijā palīdzību sniegs paša izvēlētais apdrošinātājs. Pēc ieviestajām likuma izmaiņām pagājušā gada augustā mēs pirmie brīvprātīgi tās pieņēmām un iekļāvām visās OCTA polisēs bez papildu piemaksas. Turklāt jāteic, ka vairāki apdrošinātāji ir sekojuši mūsu piemēram un arī ieviesuši šādu pakalpojumu. Tiesa, cilvēki bieži vien pie visa labā ātri pierod, tādēļ varam prognozēt, ka pavisam drīz atlīdzība pie sava apdrošinātāja tiks uzskatīta par ikdienišķu pakalpojumu,” skaidro BALTA atlīdzību direktors Ingus Savickis.

Tāpat Ingus Savickis atzīmē, ka produktu augstu novērtējušas juridiskās personas, kurām pieder autoparki. Ņemot vērā, ka šādiem uzņēmējiem pieder vairākas automašīnas, OCTA ar atlīdzību pie sava apdrošinātāja ir ļoti ērts pakalpojums. Notiekot negadījumam, autoparku īpašniekiem nav jāpārzina visu apdrošināšanas kompāniju negadījumu reģistrēšanas vai zaudējumu noregulēšanas procesi. To visu veic viens apdrošinātājs, kuram viņi uzticas. Ja agrāk tas prasīja veltīt savu laiku, braucot pie pretējās puses apdrošinātāja un aizpildot daudzus dokumentus, tad patlaban situāciju atrisina viens telefona zvans uz BALTA.

Visbiežāk BALTA saņemtie OCTA atlīdzību pieteikumi ir saistīti ar ceļu satiksmes negadījumiem, ko izraisījušas sadursmes ar citiem transportlīdzekļiem. Situācijas, kad pēdējā gada laikā ceļu satiksmes negadījumos par cietušajiem atzīti BALTA OCTA klienti, apdrošinātāja pieredzē visbiežāk fiksētas šī gada jūlijā, kad reģistrēti 103 atlīdzību pieteikumi. Jāpiebilst, ka arī jūnijā reģistrēts salīdzinoši daudz gadījumu - 64, kad klientiem, kuri ceļu satiksmes negadījumos atzīti par cietušajiem, palīdzēts atgūt naudu par nodarītajiem zaudējumiem.

BALTA pakalpojums OCTA ar atlīdzību pie sava apdrošinātāja nodrošina klientiem tiešās zaudējumu regulēšanas principu īstenošanu praksē. Tas nozīmē, ka ceļu satiksmes negadījumā cietusī persona, kas pie apdrošinātāja BALTA ir noformējusi OCTA polisi ar atlīdzību pie sava apdrošinātāja, var saņemt atlīdzību turpat BALTA, nevis pēc negadījuma doties pie vainīgā apdrošinātāja, kā tas bija agrāk. Turklāt klientiem ir iespējams visus atlīdzību gadījumus pieteikt pa tālruni, nedodoties uz filiāli, kā arī nepieciešamības gadījumā saņemt konsultācijas un iesniegt dokumentus kādā no filiālēm. Tāpat BALTA klientiem ir pieejams plašs remontu sadarbības partneru loks ar servisa garantiju.

Par apdrošinātāju BALTA

Saskaņā ar BALTA veikto aprēķinu, kas balstīts uz FKTK, Lietuvas Apdrošināšanas uzraudzības komisijas, Igaunijas statistikas departamenta un apdrošinātāju gada pārskatu datiem, BALTA ir nedzīvības apdrošināšanas tirgus līderis Latvijā.

Iedzīvotāju aptaujās iedzīvotāji 10 gadus novērtējuši BALTA kā godīgāko apdrošinātāju, liecina LETA un SKDS veiktā aptauja.

BALTA ietilpst „RSA Insurance Group”, kas ir viena no pasaulē vadošajām starptautiskajām apdrošināšanas grupām ar 300 gadu pieredzi. Tā ir nozares līderis Lielbritānijā, Skandināvijā, Kanādā, Īrijā, Āzijā, Latīņamerikā, kā arī Centrāleiropā un Austrumeiropā, kopumā piedāvājot apdrošināšanu gandrīz 140 valstīs. Grupas uzņēmumos strādā aptuveni 23 tūkstoši darbinieku. 2012.gadā tā apdrošināšanas prēmijās parakstīja 8,4 miljardu mārciņu. Plašāka informācija internetā http://www.rsagroup.com.


Papildu informācija:
Ilze Rassa
BALTA Komunikācijas vadītāja
Tel.: 2 6456444
E-pasts: ilze.rassa@balta.lv

Inga Bite
„P.R.A.E. Sabiedriskās attiecības”
Tel.: 2 8626761
E-pasts: inga.bite@prae.lv


Atpakaļ

Sazinies ar mums

Nepieciešama palīdzība vai atbilde uz jautājumu?
Mūsu speciālisti palīdzēs un sniegs atbildi pēc iespējas ātrāk - ne vēlāk kā 2 darba dienu laikā. 

Informācija par citiem saziņas veidiem un atsauksmju apstrādi atrodama šeit.

Datnes izmērs nedrīkst pārsniegt 10 MB.
Atļautie datņu veidi: gif jpg jpeg png txt rtf html pdf doc docx odt xls xlsx ods zip csv htm edoc.

Nepieciešama palīdzība vai atbilde uz jautājumu?
Mūsu speciālisti palīdzēs un sniegs atbildi pēc iespējas ātrāk - ne vēlāk kā 2 darba dienu laikā. 

Informācija par citiem saziņas veidiem un atsauksmju apstrādi atrodama šeit.

  • Karte Saraksts

    Sazinies ar mums izmantojot WhatsApp, darba dienās no 8:00 – 18:00.

    Spied šeit vai pievieno tālruņa numuru +371 275 222 75 saviem kontaktiem.

    Plašsaziņas līdzekļu pārstāvjus aicinām sazināties ar BALTA komunikācijas vadītāju:

    Līna Lisnere
    E-pasts: lina.lisnere@balta.lv