Biežāk uzdotie jautājumi par KASKO polisi uzņēmumiem

Vai ir kādi ierobežojumi KASKO polises iegādei mana uzņēmuma transportlīdzekļiem?

KASKO polisi nevar iegādāties transportlīdzekļiem, kas ir vecāki par 15 gadiem, izņemot gadījumus, kad Tavs uzņēmums ar tā autoparku ir uzticams BALTA klients jau vairākus gadus. Apdrošināšanas nosacījumus sporta vai ekskluzīviem transportlīdzekļiem ir iespējams saskaņot individuāli.

Vai palīdzība uz ceļa darbosies arī tad, ja mana uzņēmuma transportlīdzeklim ir gadījusies pavisam ikdienišķa problēma, piemēram, beigusies degviela vai plīsusi riepa?

Jā, arī šādos gadījumos darbosies palīdzība uz ceļa. Ik reizi, kad ar uzņēmuma transportlīdzekli, kam ir BALTA KASKO polise ar palīdzības uz ceļa segumu, uz ceļa ir gadījusies ķibele, tā autovadītājs var zvanīt uz diennakts tālruni, lai saņemtu konsultāciju vai izsauktu palīdzību. Ja kāda problēma netiek segta KASKO polises palīdzības uz ceļa ietvaros, autovadītāju par to brīdinās, piedāvājot citus iespējamos risinājumus.

Cik ilgā laikā tiek sniegta palīdzība, izmantojot BALTA KASKO palīdzību uz ceļa?

Tas, cik ātri varēsim palīdzēt uzņēmuma autovadītājam, ir atkarīgs no viņa atrašanās vietas, kā arī ķibeles, kas gadījusies ar uzņēmuma transportlīdzekli. Jo tuvāk kādai lielai pilsētai Latvijā vai Eiropā viņš būs, jo ātrāk varēsim sniegt palīdzību.

Ar ko sazināties, ja palīdzība nepieciešama, atrodoties ārzemēs?

Arī tad, kad palīdzība ir nepieciešama ārzemēs, Tev vai citam uzņēmuma autovadītājam ir jāsazinās ar BALTA autopalīdzības dienestu pa tālruni 67 533 375. Mēs sazināsimies ar kolēģiem attiecīgajā valstī, lai iespējami ātrāk nodrošinātu tādu palīdzību, kāda tobrīd ir nepieciešama.

Cik ilgā laikā pēc negadījuma ir jāpiesaka atlīdzība?

Pēc negadījuma 3 dienu laikā Tev vai Tavam kolēģim ir jāsazinās ar BALTA, lai pieteiktu atlīdzību. Lai iegūtu plašāku informāciju vai konsultācijas, sazinies ar sava uzņēmuma BALTA apdrošināšanas speciālistu. Atlīdzību var pieteikt internetā BALTA mājaslapā, pa tālruni 67 533 375 vai klātienē BALTA atlīdzību centrā Rīgā, Raunas ielā 10/12.

Kā man rīkoties, ja vēlos pieteikt atlīdzību internetā, bet ir neskaidrības?

Ja vēlies pieteikt atlīdzību internetā, bet Tev ir radušās neskaidrības, piesaki atlīdzību pa tālruni 67 533 375, un BALTA speciālisti Tev sniegs visas nepieciešamās konsultācijas.

Kā notiek atlīdzības saņemšana?

Tev vai Tavam kolēģim ir iespēja sekot līdzi atlīdzības izskatīšanas procesam un lēmuma pieņemšanas gaitai. Standarta bojājumu gadījumos lēmumu pieņemam pat vienas dienas laikā, un Tu vai Tavs kolēģis uzreiz var nodot uzņēmuma transportlīdzekli remontam autoservisā arī bez BALTA atlīdzību centra apmeklējuma. Atkarībā no izvēlētā atlīdzības piešķiršanas veida mēs to pārskaitām Tava uzņēmuma kontā vai norēķināmies ar trešajām personām par transportlīdzekļa remonta pakalpojumiem.

Vai servisu, kurā veikt automašīnas remontu, var izvēlēties mans uzņēmums?

Tavs uzņēmums pats var izvēlēties servisu, kurā veikt auto remontu, ja KASKO polisē ir iegādāts attiecīgs papildu segums.

Vai par KASKO polisi mans uzņēmums var norēķināties pa daļām?

Jā, par KASKO polises iegādi arī uzņēmumiem piedāvājam norēķināties pa daļām, maksājot pa ceturkšņiem vai pat pa mēnešiem. Par maksājumu grafiku vienojies ar Tavu uzņēmumu apkalpojošo apdrošināšanas speciālistu līguma slēgšanas gaitā.

Kādām drošības sistēmām ir jābūt mana uzņēmuma transportlīdzeklī, lai iegādātos KASKO polisi?

KASKO polises iegādei vairumam transportlīdzekļu pietiek, lai tie būtu aprīkoti ar signalizāciju un imobilaizeru, kas var būt iebūvēts jau rūpnīcā. Tāpat Tava uzņēmuma transportlīdzeklim ir jābūt diviem atslēgu komplektiem. Ja Tava uzņēmuma auto marka ir iecienīta autozagļu aprindās, mēs varam lūgt uzstādīt papildu pretaizdzīšanas iekārtas (bieži vien par zemākām cenām BALTA sadarbības partneru servisos). Par šādu nepieciešamību Tevi līguma slēgšanas gaitā informēs uzņēmumu apkalpojošais apdrošināšanas speciālists. Iesakām iepazīties ar auto zādzību tendencēm šeit.

Sazinies ar mums

Klientu apkalpošanas vietas un sadarbības autoservisi

Nepieciešama palīdzība vai atbilde uz jautājumu? Mūsu speciālisti palīdzēs un sniegs atbildi pēc iespējas ātrāk. Informācija par citiem saziņas veidiem un atsauksmju apstrādi atrodama šeit.

Datnes izmērs nedrīkst pārsniegt 10 MB.
Atļautie datņu veidi: gif jpg jpeg png txt rtf html pdf doc docx odt xls xlsx ods zip csv htm edoc.

Nepieciešama palīdzība vai atbilde uz jautājumu?Mūsu speciālisti palīdzēs un sniegs atbildi pēc iespējas ātrāk - ne vēlāk kā 2 darba dienu laikā. Informācija par citiem saziņas veidiem un atsauksmju apstrādi atrodama šeit.

  • Karte Saraksts

    Sazinies ar mums izmantojot WhatsApp, darba dienās no 8:00 – 18:00.

    Spied šeit vai pievieno tālruņa numuru +371 275 222 75 saviem kontaktiem.

    Ja noticis negadījums, izsauc palīdzību uz ceļa spiežot šeit.
    Palīdzību uz ceļa vēl joprojām varēsi pieteikt arī zvanot 675 333 75

    *Pārliecinies, ka Tavā auto apdrošināšanas polisē ir iekļauts risks “Palīdzība uz ceļa”.