Šī informācija attiecas uz publiskā sektora organizāciju darbiniekiem, kuriem darba devējs ir izvēlējies BALTA veselības apdrošināšanas polisi no Elektronisko iepirkumu sistēmas (EIS) veselības apdrošināšanas kataloga.
Tā nodrošinās ārstniecības un profilaktisko pakalpojumu apmaksu, ļaus izvairīties no neplānotiem izdevumiem brīžos, kad radušās veselības problēmas – ir nepieciešama ārsta konsultācija, jānodod analīzes, jāveic izmeklējumi vai nepieciešama stacionārā palīdzība.
Orientējies savā polisē un esi informēts
- Iepazīsties ar programmu aprakstu, kas ir pievienots veselības apdrošināšanas kartei vai ievietots Tava uzņēmuma norādītajā vietnē/iekšējā mājaslapā.
- Uzzini vairāk par līgumorganizācijām, apmaksājamajiem limitiem un neapmaksājamajiem pakalpojumiem atbilstoši Elektronisko iepirkumu sistēmas (EIS) veselības apdrošināšanas kataloga nosacījumiem.
Informācija polisēm, kas stājušās spēkā pēc 01.07.2018
Pakalpojumu saņemšanas kārtība
- Ja uz Tavas veselības apdrošināšanas kartes ir abreviatūra PIE – pacienta iemaksa –, tas norāda, ka pacienta iemaksas pakalpojumus BALTA līgumorganizācijās vienmēr varēsi saņemt bezskaidras naudas norēķinu veidā, bet par ambulatorajiem maksas pakalpojumiem Tev būs pašam jānorēķinās no personīgajiem līdzekļiem. Apmaksa tiek veikta saskaņā ar limitiem (Limits Nr.1 vai Limits Nr.2 , vai Limits Nr.3)
- Ja uz veselības apdrošināšanas kartes ir abreviatūra AS1, AS4 vai AS7 – ambulatorā palīdzība, tad tas norāda, ka BALTA līgumorganizācijās (skatīt atbilstošās Tavas programmas līgumorganizācijas) pacienta iemaksu un ambulatoros maksas pakalpojumus varēsi saņemt uzrādot karti, bezskaidras naudas norēķina veidā. BALTA segs izdevumus atbilstoši Tavas programmas noteiktajiem pakalpojumu apmaksas limitiem.
- Par maksas stacionārajiem pakalpojumiem Tev būs jānorēķinās no personīgajiem līdzekļiem.