Par mums

Godīga komercprakse

Mums, BALTA, rūp atbildīga uzņēmējdarbība un tirgus attiecības, tāpēc ik dienu ar savu darbu vēlreiz un vēlreiz to apliecinām, publiskojot informāciju par uzņēmuma pārvaldību, darbības rezultātiem, būtiskiem lēmumiem un aktuāliem notikumiem, ievērojot korporatīvās pārvaldības labās prakses principus, veicot ieguldījumus nozares attīstībā, iedrošinot ietekmes puses izteikt ieteikumus uzlabojumiem, nosakot sūdzību un ieteikumu izskatīšanas kārtību, veicot ieguldījumu piegādātāju attīstībā un daloties labās prakses pieredzē.

Mūsu principi:

  • Mēs esam atklāti savā darbībā un komunikācijā;
  • Mums rūp ētiska un godprātīga attieksme pret darbiniekiem, klientiem un sadarbības partneriem;
  • Mēs esam par godīgu uzņēmējdarbību un konkurenci;
  • Mēs vienmēr meklēsim labāko risinājumu klientiem.
Klientu apkalpošanas vietas un sadarbības autoservisi

Nepieciešama palīdzība vai atbilde uz jautājumu?
Mūsu speciālisti palīdzēs un sniegs atbildi pēc iespējas ātrāk - ne vēlāk kā 2 darba dienu laikā. 

Informācija par citiem saziņas veidiem un atsauksmju apstrādi atrodama šeit.

Datnes izmērs nedrīkst pārsniegt 10 MB.
Atļautie datņu veidi: gif jpg jpeg png txt rtf html pdf doc docx odt xls xlsx ods zip csv htm edoc.

Nepieciešama palīdzība vai atbilde uz jautājumu?
Mūsu speciālisti palīdzēs un sniegs atbildi pēc iespējas ātrāk - ne vēlāk kā 2 darba dienu laikā. 

Informācija par citiem saziņas veidiem un atsauksmju apstrādi atrodama šeit.

  • Karte Saraksts

    Sazinies ar mums izmantojot WhatsApp, darba dienās no 8:00 – 18:00.

    Spied šeit vai pievieno tālruņa numuru +371 275 222 75 saviem kontaktiem.

    Plašsaziņas līdzekļu pārstāvjus aicinām sazināties ar BALTA komunikācijas vadītāju:

    Līna Lisnere
    E-pasts: lina.lisnere@balta.lv