Par mums

Klientu apkalpošanas principi

Mūsu misija ir radīt vienkāršus risinājumus neparedzētiem dzīves brīžiem. Risinājumus, kas atbilst klientu vajadzībām un ērti lietojami. Ar savu darbību mēs ik dienu apliecināt mūsu rūpes par klientiem.

BALTA klientu apkalpošanas principi:

  • Mums rūp klientu uzticība, tāpēc vienmēr būsim atklāti un piedāvāsim labākos risinājumus.
  • Mums svarīgākais ir godīgums – it visā, ko darām.
  • Mēs esam profesionāli it visos procesos.
  • Mēs atbildam par privātumu un personas datu aizsardzību.
Klientu apkalpošanas vietas un sadarbības autoservisi

Nepieciešama palīdzība vai atbilde uz jautājumu?
Mūsu speciālisti palīdzēs un sniegs atbildi pēc iespējas ātrāk - ne vēlāk kā 2 darba dienu laikā. 

Informācija par citiem saziņas veidiem un atsauksmju apstrādi atrodama šeit.

Datnes izmērs nedrīkst pārsniegt 10 MB.
Atļautie datņu veidi: gif jpg jpeg png txt rtf html pdf doc docx odt xls xlsx ods zip csv htm edoc.

Nepieciešama palīdzība vai atbilde uz jautājumu?
Mūsu speciālisti palīdzēs un sniegs atbildi pēc iespējas ātrāk - ne vēlāk kā 2 darba dienu laikā. 

Informācija par citiem saziņas veidiem un atsauksmju apstrādi atrodama šeit.

  • Karte Saraksts

    Sazinies ar mums izmantojot WhatsApp, darba dienās no 8:00 – 18:00.

    Spied šeit vai pievieno tālruņa numuru +371 275 222 75 saviem kontaktiem.

    Plašsaziņas līdzekļu pārstāvjus aicinām sazināties ar BALTA komunikācijas vadītāju:

    Līna Lisnere
    E-pasts: lina.lisnere@balta.lv